10 اسفند 1394
شماره خبر: 159544

پیام تقدیر و تشکر نامزد اصولگرای ساوجبلاغ از مردم

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

پیام تقدیر و تشکر نامزد اصولگرای ساوجبلاغ از مردم


"امروز مردم‌سالاری دینی‌ای که ما در کشور خود مطرح می‌کنیم، یک حرف نو است. جمهوری اسلامی یک اندیشه‌ی سیاسیِ نوئی به نام مردم‌سالاری دینی را به دنیا عرضه کرده است. اما دشمنان به دنبال محروم کردن ملت ایران از این پدیده هستند.
تلاش دشمن متمرکز است بر اینکه جمهوری اسلامی را از مردم‌سالاری دینی -این پدیده‌ی بی‌نظیر، این پدیده‌ی بدیع، این پدیده‌ی جذّاب برای ملّتهای مسلمان- محروم کنند؛ تلاششان این است. اگر میتوانستند انتخابات را متوقّف میکردند که نتوانستند و نخواهند توانست. (رهبر معظم انقلاب)"
بسم الله الرحمن الرحیم
الیس الله بکاف عبده
آیا خدا برای بنده اش کافی نیست؟
رویدادها می آیند و می روند و در انتها انسانیت ها، پاکی ها، بندگی ها، ا خلاق مداری ها و ... باقی می مانند. انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی نیز با همه فراز و فرودهایش به ایستگاه پایانی رسید و در این ایستگاه لازم می دانم چند نکته را متذکر شوم: نخست اینکه خدای متعال را شاکرم که به حقیر فرصتی عطا کرد تا خود را برای قرار گرفتن در جایگاه خدمتگزاری، در معرض انتخاب شما قرار دهم.
دوم، عرض تشکر و سپاسگزاری دارم از همه. از همه آنهایی که آمدند و نیامدند. آنهایی که رای خود را به این حقیر دادند و یا ندادند. سپاسگذارم از همه عزیزانی که در ستاد مرکزی و مردمی صمیمانه و خالصانه شبانه روز فعال بوده و زحمت کشیدند. سپاسگذارم از همه مردم عزیز و بزرگوار منطقه، فرهنگیان و دانش آموزان، اساتید محترم،دانشجویان و نخبگان، کارگران، کشاورزان و دامداران، جوانان، ورزشکاران، اصناف و کسبه و بازاریان، صنعتگران، اقوام و گروه های مختلف فرهنگی و اجتماعی، بازنشتگان کشوری و لشکری، کارگران، بانوان و خواهران بزرگوار و غیر و صبور، روحانیون و طلاب، هیئات مذهبی و پیرغلامان و مداحان اهل بیت(علیه السلام)، اهل مساجد و امنای محترم مساجد و همه و همه. علی الخصوص خانواده های معظم و معزز شهدا و ایثارگران جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس. سوم، علیرغم همه اتفاقاتی که در ایام انتخابات افتاد، همه بدعهدی ها و بی اخلاقی ها، همه بد رفتاری ها و کج اندیشی ها، همه تهمت ها و تخریب ها، در محضر حق تعالی پوشیده نیست که ما با همین سه باور"باور به خدا، مردم و خود" سالم در صحنه ماندیم و صادقانه فعالیت کردیم و قانون را زیر پا نگذاشتیم. ستادانتخاباتی بنده برمبنای رعایت اخلاق دینی و تقوای سیاسی بنا شده بود و به این امر افتخار میکنم و این را بزرگترین پیروزی برای خود و طرفدارانم و فعالان و همکاران ستادم میدانم. ما پاک ماندیم و رای پاک گرفتیم. در انتها نیز لازم است عرض تبریک داشته باشم حماسه حضور حداکثری مردم را به خدمت مقام معظم رهبری و همه دلسوزان این نظام و انقلاب. و از همین جا اعلام کنم که تا آخرین قطره خونم را در راه دفاع از ارزش ها و آرمان های اسلام و انقلاب، و حراست از کیان ولایت و میهن اسلامی مان، ایران، هزینه خواهم کرد.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
حاج علی حدادی

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود