25 اسفند 1394
شماره خبر: 160332

آغاز عرضه میوه شب عید در 174غرفه ثابت و سیار در سراسر استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

آغاز عرضه میوه شب عید در 174غرفه  ثابت و سیار در سراسر استان البرز


]سرپرست معاونت اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری البرز گفت: در حال حاضر 700 تن سیب و 2 هزار 950 تن پرتقال اظهار داشت: مورد نیاز استانی های عزیزمان خریداری شده و از 25 اسفندماه تا 13 فروردین 95 به تدریج در 174 غرفه به صورت همزمان عملیات توزیع صورت خواهد گرفت.
عبادالله کامکار با بیان این مطلب در جلسه کمیته راهبری استان با اعلام این خبر گفت: میوه های توزیعی از لحاظ کیفی از مطلوبیت بالائی برخوردار بوده با نظارت دقیقی که در خرید و همچنین انبارداری و هنگام فروش انجام می گیرد، جای هیچ نگرانی در این خصوص نیست. وی افزود: 174 محل جایگاه ثابت و سیار در سطح استان با نصب بنرهای تنظیم بازار میوه شب عید شهروندان استان البرز توزیع می شود.
کامکار گفت: در حال حاضر 700 تن سیب و 2 هزار 950 تن پرتقال که هر دو قلم به قیمت هزارو 950 تومان در جایگاه های عرضه میوه توزیع می شود. وی تصریح کرد: اقلام مورد نیاز مهم استانی های عزیزمان از 25 اسفندماه تا 13 فروردین 95 به تدریج در 174 غرفه به صورت همزمان عملیات توزیع صورت خواهد گرفت. وی در پایان یادآوری کرد: بازرسین تا پایان توزیع نظارت و سرکشی کامل بر محل ها و نحوه عرضه میوه شب عیدد و سایر اقلام نیز توجه ویژه ای داشته باشند گفتنی است شهروندان به ارم جهاد کشاورزی و تعاونی روستایی در بنرهای نصب شده بر سر درب جایگاه های عرضه میوه دقت نمایند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود