26 اسفند 1394
شماره خبر: 160352

معضل بیکاری در فضای تخریب حل نمی‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

معضل بیکاری در فضای تخریب حل نمی‌شود


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر کشور با معضل بیکاری دست و پنجه نرم می کند و این معضل در فضای تخریب حل نمی شود.
عزیز اکبریان در آخرین جلسه شورای اداری استان که برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در انتخابات هفتم اسفندماه اظهار کرد: حضور باشکوه مردم در انتخابات حرکت ارزشمندی بود که در تاریخ ثبت شد. وی در ادامه با تشکر از هیئت های نظارت و اجرایی گفت: متاسفانه در این دوره از انتخابات فضا به سمت تخریب رفت باید فضای پیش و پس از انتخابات آسیب شناسی شود. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افرادی که بر طبل تخلف شورای شهر کرج می زدند، گفت: همانهایی که بر علیه انتخابات شورای شهر کرج موضع گرفتند و مدعی تخلف شدند جوابی نگرفتند چرا که تخلفی صورت نگرفته بود. اکبریان با اشاره به افرادی که سعی در فضاسازی منفی بر علیه انتخابات داشتند، گفت: کسانی که به بیراهه می روند قطعا به بن بست می رسند.
تحقق اقتصاد مقاومتی با همکاری سه قوه امکان پذیر است
وی با تاکید بر اینکه دوران تلخی سپری شد، گفت: کسانی که یک دوره با دغل بازی و فریب اذهان عمومی رای بیاورند دیگر شانسی برای حضور در مجلس نخواهند داشت. اکبریان با اشاره به اینکه آمار رای وی در مناطق محروم بالا بوده است، گفت: در کنار محرومان بودن و تلاش برای رفع مشکلاتشان افتخار است. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حال حاضر کشور به آرامش نیاز دارد، افزود: کشور با معضل بیکاری دست و پنجه نرم می کند و این معضل در فضای تخریب حل نخواهد شد. وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: تحقق این مهم با همکاری سه قوه امکان پذیر است. اکبریان با اشاره به اینکه امنیت اقتصادی از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: برخی به هر قیمتی حاضرند امنیت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور به خطر بیفتد.
انتقادات باید بازگو شود
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی به هجمه های که بر علیه شهرداری کرج وجود داشت اشاره کرد و افزود: در ایام انتخابات هجمه های بر علیه شهرداری کرج وجود داشت این در حالی است که کارنامه شهرداری کرج در ایام رکود اقتصادی مطلوب است. اکبریان در پایان با تاکید بر اینکه جامعه نیازمند وحدت است و انتقادات باید گفته شود، گفت: دشمن هیچ دولتی نبوده ام و انجام وظایف نمایندگی برایم بسیار مهم است. عزیز اکبریان نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسار در دوره هشتم، نهم است که در انتخابات هفتم اسفندماه با کسب ۱۴۸ هزار و ۲۱۸ رای توانست برای سومین بار بر صندلی سبز بهارستان تکیه زند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود