26 اسفند 1394
شماره خبر: 160367

فرماندار: ساوجبلاغی ها در سال 94 درخشیدند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

فرماندار: ساوجبلاغی ها در سال 94 درخشیدند


فرماندار ساوجبلاغ با قدردانی از حضور پرشور مردم این شهرستان در صحنه های سیاسی و انتخاباتی سال جاری گفت: ساوجبلاغی ها بیش از گذشته در سال 94 درخشیدند.
ابوالقاسم پالیز در آخرین نشست شورای اداری ساوجبلاغ در سال 94 افزود: حضور حماسی مردم در راهپیمایی های مختلف و انتخابات مجلس دهم و مجلس خبرگان رهبری ، برگ زرین دیگری بر افتخارات آنان به ثبت رساند. فرماندار ساوجبلاغ گفت: مردم این شهرستان با حضور 75 در صدی خود در انتخابات 7 اسفند بار دیگر پایبندی خود به ارزش های نظام را ثابت کرده وبه ندای رهبری لبیک گفتند. وی افزود : ما مسئولان در قبال این حضور وظیفه داریم تا خدمتگزار خوبی برای نظام ومردم باشیم. پالیزگیر تصریح کرد: ساوجبلاغ نهمین شهرستان وحوزه انتخابیه بود که انتخاباتش از سوی شورای نگهبان به تأیید رسید. وی گفت : اقتدار نظام جمهوری اسلامی استوار بر آرای مردم است و به برکت حضور مردم غیرتمند ایران اسلامی در صحنه های مختلف نظام ، روز به روز بر قدرت و صلابت کشورمان در جهان افزوده می شود. فرماندار ساوجبلاغ اظهار داشت: مسئولان ادارات باید مدیریت جهادی داشته باشند زیرا با مدیریت جهادی می توانیم توطئه های دشمن را خنثی کرده و روحیه امید را در مردم زنده کنیم.پالیزگیربه اولویت سال جدید در بحث اقتصاد مقامتی در شهرستان اشاره کرد و گفت: افتتاح طرح های نیمه تمام ورزشی و ورزشگاه 5 هزار نفری این شهرستان در اولویت برنامه های ساوجبلاغ قرار دارد
وی در ادامه از تلاش دادستانی برای آزاد سازی 500 هکتار از اراضی ملی و باز گرداندن آن به دولت و مبارزه قاطع با قاچاق مواد مخدر در ساوجبلاغ قدردانی کرد. در پایان از 9 مدیر نمونه شهرستان شامل دادستان و روسای ادارات اطلاعات، پست ، آبفای شهری و 5 شهردار شهرستان تقدیر وتجلیل شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود