14 فروردین 1395
شماره خبر: 160531

80 درصد مکاتبات استان البرز تا اردیبهشت الکترونیکی می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

80 درصد مکاتبات استان البرز تا اردیبهشت الکترونیکی می شود


استاندار البرز اعلام کرد: بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده تا پایان اردیبهشت ماه 80 درصد کاربری مکاتبات استان البرز الکترونیکی می شود.
سیدحمیدطهائی" در دیدار نوروزی با مسئولان ارشد استان و مدیران کل دستگاه های اجرایی با تبریک و تهنیت فرا رسیدن سال نو و آرزوی تحول درونی در قلب، فکر و اندیشه ها، تقارنِ ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) با سال جدید را به فال نیک گرفت و در بدو امر مروری بر یکسال گذشته داشت. وی در جمع مدیران اظهار داشت: سالی که گذشت علیرغم فشارهای اقتصادی که بر کشور تحمیل شده بود، به همت جمع شما خدمتگزاران در استان قدم های مفید و موثری برداشته شد. طهائی با اشاره به نمونه ای از اقدامات انجام در حوزه اقتصادی طی یکسال گذشته خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصادی و شورای برنامه ریزی استان، 14 کارگروه و کمیته کاری تشکیل شد و جلساتی که یکی از آنها ستاد تسهیل تولید بود، بیش از 300 مصوبه که گاهی بیش از 6 ساعت نهایی شدن آن به طول می انجامید . در هر یک از این نشست ها تصمیم گیری می شد واحدهای صنعتی که رو به تعطیلی می رفت چراغ کارگاه هایشان روشن بماند. استاندار البرز در ادامه ضمن تحلیل شرایط کشور بعد از برجام به موقعیت ویژه و استعدادهای استان البرز پرداخت و گفت: بعد از برجام هیات های داخلی و خارجی متعددی به استان سفر داشتند و مقدمات خوبی برای عملیاتی شدن پروژه های تولیدی و عمرانی مهیا شد که امید می رود به یاری پروردگار، امسال که از سوی مقام معظم رهبری «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده است، بخشی از اقدامات انجام شده در استان عملیاتی شود. وی افزود: با موقعیت مکانی البرز در مجاورت پایتخت،فرصت های خوبی را برای این استان فراهم کرده است که باید از آن بهره مند شد.
واگذاری 250 خدمت به دفاتر پیشخوان در استان البرز
نماینده عالی دولت در استان در ادامه تحقق دولت الکترونیک را یکی از اقدامات انجام شده در سال گذشته برشمرد و گفت: زیر بنای تحقق دولت الکترونیک در استان البرز طی یک سال اخیر بنا نهاده شد تا فرایند خدمت تسهیل یابد. برون سپاری امور و فعالیت گسترده دفاتر پیشخوان دولت با واگذاری 250 وظیفه به دفاترپیشخوان دولت مهمترین برنامه ای بود که در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید در استان البرز شکل گرفت. وی بیان کرد: در این راستا استان البرز اولین استانی بود که با نهاد ریاست جمهوری بصورت الکترونیکی ارتباط برقرار کرد.
80 درصد مکاتبات استان البرز تا اردیبهشت ماه الکترونیکی می شود
استاندار البرز ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی می شود تا اردیبهشت ماه، 80 درصد مکاتبات دستگاه ها از کاغذی به شیوه الکترونیکی کاربری پیدا کند. طهائی اظهار امیدواری کرد،سالجاری پر خیر و برکت در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و سالی توام با رشد در تمامی ابعاد باشد. وی با دعوت مسئولان به همدلی بیان کرد: سالی که گذشت علاوه بر حوزه اقتصادی، در حوزه سیاسی نیز شاهد حضور مردم در پای صندوق های رأی بودیم و دنیا خود اذعان داشت که مردم انقلابی، اقتدار خود را نشان دادند. گفتنی است، در این دیدار نوروزی، معاونان استاندار، امام جمعه کرج، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل دستگاه های اجرایی نیز حضور داشتند و سال جدید را با تجدید پیمانی دوباره آغاز نمودند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود