14 فروردین 1395
شماره خبر: 160546

نماینده مجلس: همه مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش دارند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نماینده مجلس:  همه مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش دارند


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: آحاد مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مهمی دارند زیرا این موضوع ابتدا باید از محیط خانه و اداره آغاز شود.
عزیز اکبریان در نشست شورای اداری شهرستان فردیس در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان، افزود: در این اقتصاد مردم نقش اساسی بر عهده دارند و هر کدام باید آشنایی با وظایف خود داشته باشند.
وی تصریح کرد: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنای اقتصاد مقاومتی تکیه بر اقتصاد داخلی است و در این صورت است که هیچگاه دشمن نمی تواند ما را زمین گیر کند و بر ما مسلط شود. وی ادامه داد: نام گذاری سال 1395 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اهمیت برداشتن گام های بلند برای تحقق این شعار را نشان می دهد. اکبریان افزود: برای رسیدن به پیشرفت باید به منابع و ظرفیت های داخلی متکی بود زیرا ایران قابلیت هایی فراوانی در زمینه های مختلف دارد. در این سال ها برغم همه تهدیدها و فشارهای دشمنان، با بهره گیری از توان داخلی تا امروز گام های خوبی برداشته شده است. نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان نوپای فردیس آخرین شهرستان کشور بود که تاسیس شد و امیدوارم با کمک استاندار و فرماندار گام های اساسی برای حل مشکلات آن برداشته شود. اکبریان با اشاره به تعمیر خط لوله انتقال آب طالقان در چند روز اخیر، افزود: به دلیل تعمیر لوله انتقال آب طالقان بعضی از مناطق کرج آب شرب نداشتند و برای من پیامک می دادند که به دلیل قطعی آب تماس می گیریم، پاسخ درستی به ما نمی دهند. وی از مسئولان کرج خواست اگر متصدی را برای این کار می گمارند باید بتواند با پاسخگویی مناسب با شهروندان برخورد کند. نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: 98 درصد خواسته های مردم در دستگاه های اجرایی و شهرداری ها نهفته است که باید نمایندگان کرج پیگیری کنند. محمد جواد کولیوند دیگر نماینده کرج نیز در این نشست گفت: اشتغال، بهداشت و درمان و آب و فاضلاب از مشکلات و خواسته های شهروندان فردیس است که درباره آن به ما مراجعه می کنند. کولیوند گفت: پاسخگویی صحیح به مردم سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد. اگر مسئولان به درستی پاسخگوی مردم باشند، هیچ وقت مردم به امام جمعه و فرمانداری مراجعه نمی کنند تا اظهار ناراحتی کنند. وی افزود: اگر ما برای مردم کار کنیم چه نیازی پیدا می شود که شهروندی از دستگاهی شکایت کند. کولیوند از مسئولان ادارات خواست در سال 95 برای دستگاه خود وقت بگذارند و خدماتی که شایسته مردم است را ارائه بدهند زیرا اگر پاسخ صحیح به مردم داده شود هیچ وقت به استانداری، فرمانداری و امام جمعه مراجعه نمی کنند. نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال 95 باید مقدماتی را فراهم کنیم تا طرح جامع تفضیلی شهرستان فردیس تکمیل شود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود