18 فروردین 1395
شماره خبر: 160756

معدل مطلوب خدمات نوروزی در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

معدل مطلوب خدمات نوروزی در البرز


دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان با اشاره به عملکرد مطلوب دستگاه های اجرایی در ارائه خدمات نوروزی به مردم و مسافرین گفت: معدل دستگاه های اجرایی دخیل در امر ارائه خدمات نوروزی به مردم ومسافران مطلوب بوده است.
حمیدرضا عسگری مورودی با بیان این مطلب در اولین جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان در سال 95 که با دستور جلسه ارائه گزارش بازرسین ستاد صیانت و فرمانداری های تابعه از دستگاههای خدمات رسان در ایام نوروز در سالن شهدای البرز برگزار شد، اظهار داشت: عملکرد استان البرز با توجه به اینکه در مسیر عبوری چندین استان کشور قرار داشته و به لحاظ امکانات و خدمات نیز در فقر به سر می برد، بسیار مطلوب بوده است چرا که بر اساس اعلام اداره کل پایانه های استان تردد در جاده های البرز از مرز28میلیون گذشت که خود بیانگر حجم بالای خدمات نوروزی در این ایام بوده است.
"جشنواره خادمان نوروزی" در اسفند 95 برگزار می شود
وی افزود: در راستای خود ارزیابی اقدامات صورت گرفته و همچنین در چارچوب برنامه های ابلاغی ستاد صیانت استان، برگزاری "جشنواره خادمان نوروزی" در پایان سال جاری از محوری ترین برنامه هایی است که توسط ستاد برگزار شده و خود گامی مهم در جهت تقدیر از خادمان این ایام و ایجاد انگیزه در میان مدیران و پرسنل دستگاه های اجرایی خواهد بود. مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه عملکرد تعدادی از دستگاه ها در این ایام پررنگ تر از سایر دستگاه ها بوده است، یادآور شد: برخی دستگاه های اجرایی از جمله؛ پلیس، هلال احمر، اورژانس، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری، سازمان آتش نشانی، راه و شهرسازی، شرکت پخش فرآورده های نفتی و ... به دلیل شرح وظایف و خدمات سازمانی که بر عهده دارند در ایام خاص سال بویژه ایام نوروز وظایف سنگین تری بر عهده دارند که شایسته است از تلاش ها و خدمات آنان تقدیر بعمل آید تا ضمن تکریم، خدمات سال های آتی با کیفیت و عمق بالاتری به مردم ارائه شود.
برنامه های ابلاغی 10 گانه عفاف و حجاب و 9 گانه حقوق شهروندی بومی سازی می شود//24 فروردین آخرین مهلت ارسال
بومی سازی برنامه های ابلاغی 10 گانه عفاف و حجاب و همچنین 9 گانه حقوق شهروندی از دیگر موضوعاتی بود که از سوی دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان مورد توجه قرار گرفت. عسگری مورودی در این رابطه خاطر نشان کرد: برنامه های ابلاغی از سوی وزارت کشور در این دو حوزه به گونه ای است که با توجه به تفاوت های فرهنگی موجود در استان های مختلف و سایر مؤلفه ها نمی تواند در قالب و نسخه ای واحد مورد سنجش قرار گیرد. وی تاکید کرد: در این راستا از دستگاه های اجرایی استان طی مکاتبه ای خواسته شده است به منظور اصلاح برنامه های مذکور در سال جاری و ارسال آن به وزارت کشور، نقطه نظرات و پیشنهادات اصلاحی خود را تا 24 فروردین 95 به ستاد صیانت ارسال نمایند. به گفته وی این اقدام گامی مهم در جهت کابردی شدن برنامه ها خواهد بود که نتایج آن می تواند آنچه شایسته مردم استان در این دو حوزه است، عملیاتی شود.
بازرسی های سال 95 از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می شود
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری البرز همچنین در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بازرسی های ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می شود، خاطر نشان کرد: این مهم در سال گذشته در دستور کار ستاد قرار داشت که طی آن در طول 45 روز، از 250 دستگاه اجرایی استان در قالب سه تیم اجرایی بازرسی ها صورت پذیرفت. وی گفت: بر این اساس استان البرز در سال گذشته از جمله استان های برتر بود که توسط جانشین محترم وزیر کشور در امور اجتماعی ابلاغ شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود