28 فروردین 1395
شماره خبر: 161299

فرماندار ساوجبلاغ: ظرفيت هاي خالي صنعت را پر خواهيم كرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

فرماندار ساوجبلاغ: ظرفيت هاي خالي صنعت را پر خواهيم كرد


فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به نامگذاري سال 95 به نام اقتصاد مقاومتي ، اقدام وعمل گفت: ظرفيت هاي خالي ، بخش صنعت اين شهرستان را فعال خواهيم كرد.
ابوالقاسم پاليزگير در نشست هيات مديره شهرك صنعتي هشتگرد افزود: با جديت مشكلات واحدهاي صنعتي را دنبال مي كنيم و با تمام توان و امكانات موجود، به فعال سازي تمام ظرفيت هاي خفته در صنعت خواهيم پرداخت. فرماندار ساوجبلاغ گفت:در سالي كه به نام اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل نامگذاري شده بايد در پايان سال شاهد گزارش عملكرد خوبي از بهبود واحد هاي صنعتي در شهرستان باشيم.
وي با بيان اينكه هر ماه قصد دارد با اعضا هيات مديره شهرصنعتي هشتگرد نشست داشته باشد و در جريان آخرين اقدامات صورت گرفته قرار گيرد، افزود: بسياري از شركت هاي اين شهرك از برندهاي معتبر كشوري هستند و بايد كمك كنيم تا تمام واحد ها با ظرفيت كامل فعال شوند. پاليزگير افزود: ما براي حمايت از توليد كنندگان بصورت جدي با قاچاق كالا مبارزه مي كنيم و امسال هم توانستيم رتبه ي اول شهرستانهاي استان البرز را در اين زمينه كسب كنيم. وي گفت : يكي از مولفه هاي اقتصادي ساوجبلاغ، راه اندازي واحدهاي تعطيل و نيمه تعطيل است وبايد هيات مديره شهر صنعتي كمك كند تا با ارائه راهكار و استفاده از تسهيلات دولتي شاهد فعال شدن اين واحدها باشيم. فرماندار ساوجبلاغ اظهار كرد: باتوجه به اينكه 60 واحد صنعتي از برندهاي معتبر كشوري در اين شهر فعال هستند اما با ظرفيت و توان كامل فعال نيستند،بايد آمار اين واحد ها مشخص و با مديران اين مجموعه وارد مذاكره شويم. وي گفت:صاحبان صنايعي كه زمين دولتي دريافت كرده اند هم مورد بررسي قرار گيرند تا در صورت عدم توانايي و اراده براي ساخت شركت، زمين به شركتهاي توانمند تحويل و فعال شود. فرماندار ساوجبلاغ از صاحبان صنعتي كه توليدشان ضروري است اما بنا به ميل خود تمايلي به تكميل كارخانه يا توليد ندارند و به نوعي دچار سوء مديريت شده اند نيز خواست تا با حضور در جلسه هيات مديره شهر صنعتي موضوعات خود را مطرح تا شاهد راه اندازي اين گونه صنايع نيز باشيم.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود