29 فروردین 1395
شماره خبر: 161318

در سال مدیریت جهادی فصل جدیدی گشوده شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

در سال مدیریت جهادی فصل جدیدی گشوده شده است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهرهای استان با تلاش ویژه ، فصلی جدید را با گام های عملیاتی برخواهند داشت.
هیربدمعصومی در نشست روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان اظهار داشت: در سالی که بنام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است، باید در عمل به اجرای تکالیف محوله پرداخت.
وی با تأکید بر ضرورت اجرای سیاست های 24 گانه اقتصاد مقاومتی افزود: این سیاست ها به جد باید پیگیری و اجرایی شود. معصومی تصریح کرد: گزارش عملکرد یکساله نباید بعنوان اقتصاد مقاومتی تلقی شود و شوراهای اسلامی طرح و برنامه داشته باشند. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: امسال طبق دستور معاون اول ریاست جمهوری بعنوان فرمانده این امر بر اساس اقتصاد مقاومتی خواهد بود و باید تلاش خود را باتمام قوا بکار گرفته و موتور کاری را با قدرت فعال کنیم تا عملکرد مطلوبی بر جای بگذاریم. معصومی ادامه داد: یکی از ارکان مهم در اقتصاد مقاومتی داشتن اعتقاد به امر و اقتدار است و اگر بتوایم از لحاظ اقتصادی خود را قوی کنیم و با تدابیر مقام معظم رهبری و تلاش دولت تدبیر و امید دو بخش را دنبال کنیم. توجه به بخش درون و بیرون دو تأکید این مسئول بود. معصومی افزود: صنایع یکی از بخش هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه شوراها نقش ویژه ای ایفا می کنند. معصومی در خصوص پروژه های اعلام شده نیز گفت: دستگاه های اجرایی، شهرداری ها و شوراها در چارچوب 24 راهبرد ، 20 برنامه و تکالیفی که به استانها اعلام شده در ستاد مقاومتی استان به ریاست استاندار باید وظایف خود را به انجام رسانند. وی افزود: تلاش مسئولان امسال مدیریت جهادی را می طلبد و فصل جدی را در استان باید برداریم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود