30 فروردین 1395
شماره خبر: 161436

پروژه امتداد اتوبان شهید همت مشکل اعتباری ندارد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

پروژه امتداد اتوبان شهید همت مشکل اعتباری ندارد


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز با تاکید بر اینکه پروژه امتداد اتوبان همت مشکل اعتباری ندارد، گفت: این پروژه به صورت مشارکت دولت با شهرداری کرج انجام می شود.
ذبیح الله قائمی در نخستین جلسه شورای فنی استان البرز در سال جدید که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: جلسه شورای فنی استان در سال به عنوان یکی از مهترین ارکان هدایت و توسعه استان است و نظارت فنی بر پروژه های استانی دارد. وی به اختصاص مدت زمان خاصی از هر جلسه شورای فنی به بحث آموزش های جدید مدیران عضو اشاره کرد و گفت: دو هفته دیگر همایشی با حضور مسئولان نظام فنی اجرایی کشور در سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور برگزار می شود. رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز تصریح کرد: با توجه به ساختار جدید استان ها، پیش نویس آیین نامه شورای فنی استان ها تهیه شده که نظرات اعضای این شورا به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ارسال می شود.
نیروهای کار در استان البرز ساماندهی می شوند
وی در بخش دیگری از سخنان خود، به بحث ساماندهی نیروهای کار در استان اشاره کرد و گفت: در معابر شهر شاهد پراکندگی نیروهای کار هستیم که در برخی موارد برای شهروندان ایجاد مزاحمت می شود برای کاهش مزاحمت ها درصدد هستیم نقاطی در سطح شهر برای ساماندهی و آموزش این افراد ایجاد کنیم. قائمی با بیان اینکه بسیاری از اقداماتی که به نفع کارگران و کارفرمایان است در این طرح اجرایی می شود، خاطرنشان کرد: بر این اساس افرادی که به دنبال نیروی کار هستند، می توانند به این مکان ها مراجعه کنند. وی در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه امتداد اتوبان شهید همت اشاره کرد و گفت: این پروژه مشکل اعتباری ندارد چرا که جنبه مشارکتی دارد و با سرمایه گذاری دولت و شهرداری کرج انجام می شود که انتظار می رود مشکل خاصی در ادامه روند این پروژه وجود نداشته باشد.
ضرورت تفویض اختیارات بیشتر در خصوص پروژه اتوبان شهید همت
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز با اشاره به بحث تفویض اختیار در این پروژه، گفت: برای پیشبرد این پروژه باید تفویض اختیار بیشتری داشته باشیم که در آیین نامه جدید شورای فنی، پروژه های ملی، استانی و شهری را در بر می گیرد و می تواند محدوده وسیع و موثری برای فعالیت های شورای فنی باشد. وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: به عنوان دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، در صدد هستیم تمام موانع و اشکالات دستگاه های اجرایی در این ستاد مطرح و به تهران ارسال شود و در این راستا امیدواریم در قالب چارچوب اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری، اقدامات مناسبی در سطح استان انجام شود. قائمی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر پیگیری و ارزیابی برنامه های دستگاه های اجرایی استان در حال انجام است، افزود: مدیران کل دستگاه های استان شخصا باید در ستاد اقتصاد مقاومتی حضور یافته و به صورت جدی این موضوع را دنبال کنند که این امر با جدیت توسط استاندار البرز پیگیری می شود.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود