7 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 161886

رسيدگي به مشكلات مردم ساوجبلاغ در ملاقات عمومي با فرماندار

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

رسيدگي به مشكلات مردم ساوجبلاغ در ملاقات عمومي با فرماندار


برنامه ديدار چهره به چهره مردم با مسئولان، ملاقات عمومي فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با شهروندان اين شهرستان روز سه شنبه برگزار شد.
در اين ديدار كه از صبح تا ظهر روزسه شنبه به طول انجاميد، به درخواست هاي مراجعان كه مشكلات خود را در زمينه هاي گوناگون مطرح كرده بودند، رسيدگي شد. ابوالقاسم پاليزگير فرماندار شهرستان ضمن بررسي اين مشكلات راهكارهاي قانوني را ارائه كرد كه برخي موارد پس از بررسي و كارشناسي جهت رسيدگي و اقدام لازم به مراجع ذيربط ارجاع شد. مديران ادارات بهزيستي، كميته امداد امام خميني (ره)، اداره كار و امور اجتماعي، جهاد كشاورزي و معاونين فرماندار وي را در اين ملاقات مردمي همراهي مي كردند. فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در حاشيه اين ديدارها، برگزاري ملاقات عمومي با شهروندان را امري مهم دانست و گفت: اين حق قانوني مردم است كه بتوانند با مسئولان ارتباط مستقيم داشته باشند و از نزديك معضلات و مشكلات خود را مطرح كنند. پاليز گير ضمن تشكر از مردم كه با صبر و تحمل در اين ديدارها مشكلات و خواسته هاي خود را مطرح كردند، افزود: خدا را شاكريم كه توانسته ايم با اهتمام نسبت به برگزاري ملاقات هاي عمومي اقدام كنيم و تا حد توان خود مشكلي از مشكلات شهروندان ولايتمدار ساوجبلاغ را برطرف سازيم.وي بيان داشت: آشنايي با مسائل و مشكلات مردم مي تواند مديران را براي برنامه ريزي هاي بهتر در حوزه هاي مختلف ياري دهد تا از اين فرصت خدمتگزاري به نحو احسن و در جهت خدمت به نظام و مردم استفاده شود. لازم به ذكر است جلسات ملاقات مردمي فرماندار با تأكيد ايشان و در جهت تسريع در حل مشكلات مردم، سه شنبه هر هفته در محل فرمانداري برگزار مي شود.
شهروندان مي توانند با مراجعه به واحد روابط عمومي فرمانداري يا با شماره تلفن 44222823 نسبت به تكميل فرم مربوطه و ديدار با فرماندار اقدام كنند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود