14 آبان 1390
شماره خبر: 2408

استاندار البرز بر ديدارهاي چهره به چهره مسوولان با مردم تاكيد كرد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

استاندار البرز بر ديدارهاي چهره به چهره مسوولان با مردم تاكيد كرد

استاندار البرز ضمن تاكيد بر ديدارهاي چهره به چهره مسوولان استان با مردم گفت: اين ديدارها مي تواند موجب آشنايي بيشتر آنان با نيازها و مطالبات مردمي شود.
عيسي فرهادي درجلسه ملاقات مردمي در فرمانداري شهرستان كرج افزود: استان نوپاي البرز يكي از استانهايي است كه به حضور مديران كل در نشست هاي مردمي و توجه به كاهش مشكلات آنان را در اولويت قرار داده است.
وي حضور مديران كل دستگاه هاي مختلف استان در ملاقات هاي مردمي را عامل بسيار مهمي در كاهش مسائل و مشكلات مردم دانست.
وي به ديدار مردمي خود كه همراه با معاونان، فرماندار كرج و 21 تن از مديران كل دستگاه هاي اجرايي استان در محل فرمانداري كرج صورت گرفتاشاره كرد و اظهار داشت: در اين ملاقات مردمي 300 نفر از مردم استان با ثبت نام در سايت و يا به صورت حضوري درخواست ديدار داشتند كه با توجه به مشغله كاري و رسيدگي كاربردي به مسائل و مشكلات مردم اين ديدار با حضور معاونين استانداري و مديران كل دستگاه هاي مختلف استان صورت گرفت.
وي افزود: با توجه به اينكه حجم زيادي از درخواست ها مربوط به اشتغال است اين موضوع در جلسه اي ويژه در استانداري تعيين تكليف خواهد شد.
فرماندار ويژه كرج نيز در حاشيه اين ديدار مردمي با بيان اينكه اين ديدارها نقش بسزايي در ايجاد اميد و اعتماد در ميان مردم دارد، اظهار داشت: رسيدگي به مسائل و مشكلات مردم يكي از سياست هاي اصلي دولت عدالت محور است كه به جد در دستور كار مديران قرار دارد.
مهدي ايران نژاد افزود : آشنايي با مسائل و مشكلات مردم مي تواند مديران را براي برنامه ريزي هاي آتي استان در حوزه هاي مختلف ياري دهد. وي يادآور شد: رصد عملكرد مديران دستگاه هاي مختلف نقطه قابل تاملي است كه در اين ديدارها مورد توجه قرار مي گيرد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود