19 آذر 1391
شماره خبر: 16217

اقتصاد مقاومتی شعار و تعارف نیست

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اقتصاد مقاومتی شعار و تعارف نیست

سپیدار آنلاین: فرماندار کرج گفت: اقتصاد مقاومتی شعار و تعریف نیست در این راستا اگر در جلسات مختلف مشکلات صنعتگران را گوش دهیم و تعدادی مصوبه داشته باشیم اما کاری انجام نشود وقتمان به بطالت گذشته است.
مهدی ایران نژاد با بیان این مطلب در دومین جلسه کمیته صنعت و معدن شهرستان اظهار داشت: آسیب شناسی حوزه صنعت و ورود میدانی برای رفع مسائل و مشکلات این حوزه امری ضروری است که باید ورود میدانی و رصد مشکلات آن در ستاد تسهیل استانداری البرز برطرف شود.
حوزه صنعت 20 درصد در تحقق تعهدات خود موفق بوده است
فرماندار کرج با تاکید بر آسیب شناسی حوزه صنعت همچنین گفت: حوزه صنعت 20 درصد در تحقق تعهدات خود موفق بوده است. این مسئول با اشاره به اینکه مشخصه اصلی کرج به عنوان یکی از قطب های صنعتی کشور، صنعتی بودن آن است، خاطر نشان کرد: بخش اعظمی از صنایع شهرستان کرج در جنوب و جنوب غربی این شهرستان مستقر است که به عنوان یکی از ظرفیت های مهم این شهرستان باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد. وی یادآور شد: با حل مسائل و مشکلات این حوزه و بهبود وضعیت صاحبان صنایع می توان از بسیاری از مسائل و مشکلات اجتماعی پیشگیری کرد. فرماندار کرج عدم توجه مسئولان به صاحبان صنایع را موجب کند شدن چرخ صنعت عنوان کرد و گفت: با توجه به اعمال فشار نظام سلطه و رویکرد آنان در جهت تحریم اقتصادی کشور باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که با رفع موانع موجود در حوزه صنعت شاهد تحولات چشمگیری در راستای رونق اقتصادی شهرستان باشیم.
هیج دستگاه خدماتی حق قطع خدمات کارخانه های تولیدی را

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود