19 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162600

آغاز بازدید بازرسان ستاد صیانت استان از دستگاه های اجرایی از فردا

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

آغاز بازدید بازرسان ستاد صیانت استان از دستگاه های اجرایی از فردا


دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان البرز از آغاز بازدید بازرسان ستاد صیانت از نحوه خدمات رسانی دستگاه های اجرایی به مردم خبر داد و گفت: 7 تیم بازرسی که اکثریت قریب به اتفاق آنان از دستگاه های برتر ستاد صیانت استان در سال گذشته انتخاب شده اند، به عنوان بازرس از دستگاه های خدماتی استان بازرسی بعمل می آورند.
حمیدرضا عسگری مورودی با بیان این مطلب در جلسه آموزشی و توجیهی دبیران و رابطین ستاد صیانت استان که در سالن شهدای دولت با حضور فیروزر نجبر مدیرکل حراست استانداری، حسین بغدادی دبیر ستاد صیانت استانداری البرز و جمعی از دبیران و رابطین دستگاه های اجرایی در ستاد صیانت برگزار شد، اظهار داشت: همانگونه که در جلسات و دوره های آموزشی ستاد صیانت نیز تاکید شده است؛ هدف از بازرسی های ستاد صیانت استان، تسهیل در فرآیند خدمت رسانی به مردم است. وی تصریح کرد: فعالیت های ستاد صیانت استان امر تزئینی و تشریفاتی نیست که در قالب دستور العمل و بخشنامه بتوان دستگاه ها را مکلف به خدمت رسانی به مردم کرد بلکه این مهم برگرفته از اعتقادات، باورها و اساس دین مبین اسلام است که باید به دقت مورد توجه قرار گیرد. این مسئول افزود: بدون شک ارزیابی های صورت گرفته از نحوه خدمات رسانی دستگاه ها به مردم در ارزیابی های آتی نیز تاثیرگذار بوده و گزارش آن به استاندار محترم به منظور اطلاع از نحوه خدمت رسانی مدیران دستگاه ها ارسال خواهد شد. به گفته وی بکارگیری ایده ها و خلاقیت های مختلف در نحوه ارائه خدمت دستگاه ها می تواند گامی بسیار مهم در جهت انعکاس خدمات دولت به مردم باشد.
انجمن های مردم نهاد، یاریگر بازرسان ستاد صیانت استان می شوند
مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه انجمن های مردم نهاد برای اولین بار در سطح استان البرز به یاری بازرسان ستاد صیانت می آیند، تاکید کرد: با توجه به عملکرد مطلوب برخی مراکز مردم نهاد در سطح استان، از این ظرفیت در ستاد صیانت نیز بهره برده و از تجارب آنان در بازرسی ها استفاده خواهیم کرد. وی با اشاره به اینکه در ارزیابی های صورت گرفته در سال گذشته از 250 دستگاه اجرایی و فرمانداری های شهرستان های استان بازرسی بعمل آمد، گفت: از بازرسی های بعمل آمده در سال گذشته 24 دستگاه به عنوان دستگاه برتر استان در حوزه ستاد صیانت شناخته شدند. وی افزود: در سال جاری نیز ارزیابی های صورت گرفته بر اساس برنامه های 9 گانه حقوق شهروندی و 10 گانه حجاب و عفاف و همچنین مصوبه 427 ستاد صیانت خواهد بود. به گفته عسگری بازرسی از برخی مراکز خصوصی و دفاتر پیشخوان دولت از دیگر موضوعات در دست پیگیری ستاد صیانت استان خواهد بود. گفتنی است در ادامه این نشست، معاون اداره کل اجتماعی و فرهنگی وکارشناسان ستاد صیانت استان علاوه بر پاسخگویی به سئوالات رابطین دستگاه های اجرایی نکاتی را به آنان یادآور شدند. لازم به ذکر است اعطای احکام سربازرسان و بازرسان از سوی مدیرکل اجتماعی و فرهنگی پایان بخش این نشست توجیهی- آموزشی بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود