20 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162675

فرماندار کرج از خانواده شهدا و جانبازان بستری در بیمارستان های کرج عیادت کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

فرماندار کرج از خانواده شهدا و جانبازان بستری در بیمارستان های کرج عیادت کرد


در آستانه گرامی داشت اعیاد شعبانیه میلاد امام حسین (ع) و حضرت ابالفضل العباس(ع) که به نام روزهای پاسدار و جانباز نامگذاری شده اند، صبح امروز معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج به عیادت تعدادی از خانواده های شهدا و جانبازان بستری در بیمارستان های سطح شهر کرج رفت.
"محمد تقی ایرانی" با همراهی مشاورین امور ایثارگران فرمانداری و روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کرج، با حضور در تعدادی از بیمارستان های شهر کرج، از جانبازان بستری در این بیمارستان ها عیادت کرد. بنا بر این گزارش، فرماندار کرج در حاشیه این دیدارها، ضمن تاکید بر ضرورت تکریم مقام شامخ جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: جانبازان و ایثارگران ،شهدای زنده تاریخ نظام جمهوری اسلامی هستند و بر همه ما لازم است که با حفظ آرمان های والای انقلاب اسلامی که خون پاک بزرگمردان شهید و جانباز، برای تحقق آن جاری شده است، کرامت این عزیزان را ارج نهیم و وظیفه انسانی و شرعی خود برای تکریم مقام این دلاورمردان را به خوبی به انجام برسانیم. ایرانی، در این دیدارها پای صحبت تعدادی از جانبازان انقلاب اسلامی نشست و از برخی مشکلات و دغدغه های آنان آگاه شد.
وی برای حل مشکلات جانبازان، به ویژه جانبازانی که در بیمارستان ها بستری هستند، هماهنگی هایی را با مسئولین مربوطه انجام داد و از مدیران ادارات نیز خواست تا با برگزاری جلسات مستمر و پی گیری مسائل این یادگاران دفاع مقدس ، تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات آنان داشته باشند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود