5 تیر 1391
شماره خبر: 8237

مدیران یک لحظه از یاد جانبازان غافل نباشند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مدیران یک لحظه از یاد جانبازان غافل نباشند

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: مدیران و مسئولان کشور حتی یک لحظه نباید از یاد جانبازان سرافراز انقلاب و دفاع مقدس غافل شوند.
علی حدادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهداهای بسیار و ایثار و فداکاری ده‌ها هزار جانباز به پیروزی رسیده و امنیت و سربلندی امروز جمهوری اسلامی مرهون تلاش و فداکاری این بزرگواران است. وی تصریح کرد:‌ اگر امروز شاهد توسعه روزافزون کشور و تحقق برنامه‌های کلان و بزرگی مانند دست‌یابی به دانش صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای و خودکفایی در تامین بسیاری از محصولات کشاورزی، صنعتی و حتی تسیلحات و تجهیزات دفاعی هستیم، به برکت حضور و فداکاری جانبازان به دست آمده است.
خانواده جانبازان نباید دغدغه هزینه‌های درمانی داشته باشند
عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به فرارسیدن روز جانباز و سالروز میلاد با سعادت حضرت عباس (ع) گفت: تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و آزادگان همواره باید در اولویت کارهای مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار داشته باشد. حدادی با اشاره به حضور مدیران متدین و انقلابی در ساوجبلاغ ادامه داد: بارها تاکید شده که نگاه ویژه‌ای که رهبری معظم انقلاب به ایثارگران داشته و دارند باید توسط مدیران در این شهرستان به صورت عملی اجرایی شود. وی تاکید کرد: ایثارگران و جانبازان حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند و اگر مدیری امروز به سمت مدیریت و ریاست دست یافته، به برکت تلاش جانبازان و ایثارگران است. فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به ارائه تسهیلات ویژه به ایثارگران و جانبازان ساکن این شهرستان یادآور شد: مدیران ما به مانند رهبری معظم انقلاب اسلامی حتی یک لحظه نباید از یاد جانبازان غافل شده و هر چه در توان دارند برای رفع مشکلات این عزیزان و خانواده‌های صبور و بزرگوار آنها انجام دهند. حدادی تاکید کرد: به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست که خانواده جانبازان دغدغه هزینه‌های درمانی داشته باشند و دستگاه‌های اجرایی و مدیران شهرستان ساوجبلاغ برای تحقق این مهم تلاش بسیاری انجام داده‌اند. وی تصریح کرد: امروز در سراسر کشور و به طبع آن در شهرستان ساوجبلاغ، خانواده معظم ایثارگران به ویژه جانبازان جایگاه رفیعی داشته و همه ما وظیفه داریم که به یاد آنها باشیم. این مسئول در پایان اذعان داشت: جانبازان سرافراز انقلاب و دفاع مقدس هیچگاه در برابر مشکلات و کمبودها اعتراضی نداشته و با صبر و بزرگواری این موارد را تحمل می‌کنند، لذا لازم است که مسئولان به صورت مرتبط با آنها ارتباط داشته و از مشکلات و سختی‌های جانبازان و خانواده معظم این عزیزان اطلاع داشته باشند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود