21 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162708

مجوز نمایشگاه بین المللی استان البرز اخذ شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مجوز نمایشگاه بین المللی استان البرز اخذ شد


استاندار البرز از اخذ امتیاز و مجوز نمایشگاه بین المللی استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه در منطقه ویژه اقتصادی پیام احداث خواهد شد.
چندی است موضوع سلب امتیاز نمایشگاه بین المللی استان البرز از سوی برخی فعالان فرهنگی در استان مطرح است در این خصوص سیدحمید طهائی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: چند سال پیش فردی اقدام به اخذ مجوز برای احداث نمایشگاه بین المللی استان البرز کرد و زمینی کوچکی نیز به این مکان اختصاص داده شد. طهائی با اشاره به اینکه فرصتی سه ساله برای احداث این نمایشگاه در اختیار بخش خصوصی قرار گرفت ولی اقدامی انجام نشد، افزود: از این مجوز برای برگزاری نمایشگاه در اماکن اجاره ای استفاده شد که در پایان سال ۹۳، این مجوز توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت ابطال شد.
استاندار البرز تصریح کرد: با پیگیری هایی که توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اتاق بازرگانی، انجمن صنعت، اتاق تعاون و استانداری انجام شد، این مجوز مجددا برای استان اخذ شده است با این تفاوت که به نام فرد نیست، بلکه در قالب شرکتی با حضور نهادهای یاد شده تاسیس است. وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه زمینی برای احداث نمایشگاه دائمی استان البرز نیز در نظر گرفته شده است، گفت: این امر به عنوان یکی از ملزومات مورد نیاز استان محسوب می شود. طهایی تاکید کرد: فرودگاه پیام به عنوان مرکزی تجاری که منطقه ویژه بوده و گمرک استان در آن قرار دارد و علاوه بر این تنها فرودگاه بین المللی باری کشور محسوب می شود، ظرفیتی است که برای استقرار این نمایشگاه پیش بینی شده است. استاندار البرز در پایان گفت: مناطق دیگری نیز برای این امر پیش بینی شده است که با توجه به لزوم ایجاد این نمایشگاه، برای احداث آن تلاش می کنیم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود