13 خرداد 1395
شماره خبر: 164238

خدمات دهی به 60 هزار زائر حرم مطهر امام در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

خدمات دهی به 60 هزار زائر حرم مطهر امام در البرز


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز اعلام کرد که خدمات دهی به 60 هزار زائر حرم مطهر امام خمینی (ره) در این استان آغاز شده است.
حجت الله ملاصالحی د ر جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد زائر ، 35 هزار نفر از استان های شمالی ، شمال غرب و غرب کشور هستند که پیاده و سواره از چند روز پیش به سمت حرم مطهر امام راحل (ره ) به حرکت درآمده اند. وی اظهار داشت: این زائران پس از اسکان و پذیرایی در استان البرز به تدریج به سمت حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حرکت می کنند و فردا به خیل عاشقان روح الله در بهشت زهرا (س) خواهند پیوست. معاون استاندار البرز گفت: همچنین 25 هزار زائر از استان البرز عازم حرم مطهر امام راحل هستند که تعدادی از آنان سواره و بخش دیگر پیاده مسیر البرز تا حرم خمینی (ره ) را خواهند پیمود.
وی اظهار داشت : برای خدمات دهی به زائران حرم امام خمینی (ره ) ، ستاد اصلی و ستادهای فرعی در سطح استان تشکیل شده است.ملاصالحی افزود: تیم های امدادی ، خدماتی ، امنیتی و انتظامی استقرار استان البرز مشغول خدمات رسانی به زائران حرم یار هستند.وی بیان کرد که تعداد 50 هزار پوستر فرهنگی و اطلاع رسانی در اختیار زائران حرم امام راحل قرار می گیرد. معاون استاندار البرز گفت: اختصاص اتوبوس برای جابجایی زائران از دیگر اقداماتی است که در استان البرز اجرایی شده است. وی افزود: براین اساس 290 دستگاه در کرج ، نظرآباد 55 دستگاه ، طالقان20 دستگاه، ساوجبلاغ80 دستگاه، فردیس 100 دستگاه و اشتهارد40 دستگاه زائران را جابجا می کنند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود