22 خرداد 1395
شماره خبر: 164326

برجام گشایش اقتصادی برای کشور ایجاد کرده است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

برجام گشایش اقتصادی برای کشور ایجاد کرده است


استاندار البرز با اشاره به موفقیت کشور در مذاکرات هسته ایگفت: با فرجام برجام فرصت های خوبی برای بی نیازی کشور بوجود آمده است.
سید حمید طهائی درآیین گشایش خط تولید انواع پمپ هیدرولیک فرمان خودرو درشرکت بنیان صنعت اول شهرک صنعتی بهارستان کرج گفت:بستر مناسبی برای ایجاد اشتغال و بی نیازی کشور ایجاد شده و باید از این شرایط بیشترین بهره برداری را داشت. وی با اشاره به گسترش تعاملات اقتصادی در سطح بین المللی تصریح کرد: پس از رکود چند ساله، برجام گشایش اقتصادی را ایجاد کرده است،از این رو درسال اقتصاد مقاومتی باید تلاش بیشتری صورت گیرد.
با تدبیر دولت برجام نتیجه بخش شد
استاندار البرز با بیان اینکه به تدبیر دولت برجام نتیجه بخش شد و جمهوری اسلامی به تعامل با دنیا رسید ،ادامه داد: امروز همه مسئولان به دنبال تحقق این مهم هستند تا جایی که معاون اول رئیس جمهوری به عنوان رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی منصوب شده است. طهائی افزد: بسیاری از درخواست های مردمی در ملاقات عمومی موضوع بیکاری است؛ با راه اندازی بخش تولید این واحد می توان سهمی را در تحقق اشتغال ایجاد کرد. وی ادامه داد: امروز صادرات محصولات کشور را به خارج شاهد هستیم که زمینه ای برای مبادلات اقتصادی بین المللی فراهم شده که این فرصت را باید غنیمت شمرد.
طهائی افزود: کارآفرینان هرچه بیشتر باید دراین زمینه تلاش کنند تا زمینه بهره مندی سایر افراد را از توان خود با هدف تامین منافع ملی فراهم کنند .
تأکید بر اهمیت کار نیروی انسانی
طهائی یادآورشد: دراین بین توجه به نیروی انسانی از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه نیروی انسانی سرمایه مهم هر کشور به شمار می رود و باید از مهاجرت مغزها با شتاب هرچه بیشتر چرخه تولید جلوگیری کرد.
دستیابی به دانش روز با بکارگیری نیروی نخبه
وی تاکید کرد: بهره مندی هرچه بیشتر از دانش روز نیز در تولید و صنعت دارای اهمیت است و با بکار گیری نیروی نخبه می توان به این مهم دست یافت . سرمایه اولیه خط تولید انواع پمپ هیدرولیک فرمان خودروها حدود 35میلیارد ریال و هزینه سرمایه در گردش آن 65 میلیارد ریال است. با گشایش این خط از این پس پمپ های هیدرولیکی فرمان خودروهای پژو 405، پژو 206، رانا ، دنا ، سمند، پراید و تیبا در شهرک صنعتی بهارستان کرج تولید می شود. نیروی انسانی پیش بینی شده برای این خط تولید حدود 40 نفر است که در سه شیفت کاری 2هزارو 400 قطعه پمپ هیدرولیک فرمان در آن تولید می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود