23 خرداد 1395
شماره خبر: 164476

تصفیه‌خانه هشتگرد باید تا 30 خرداد افتتاح شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تصفیه‌خانه هشتگرد باید تا 30 خرداد افتتاح شود


فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه ساخت تصفیه خانه شهر جدید هشتگرد در مراحل پایانی خود قرار دارد از تعیین مهلت برای افتتاح این مجموعه خبر داد و گفت: در غیر این صورت اجازه نمی‌دهیم فاضلاب باعث آلودگی زمین‌های پایین دست شود.
ابوالقاسم پالیزگیر گفت: معضل آب در ساوجبلاغ یکی از مشکلات جدی این شهرستان است؛ به همین دلیل باید با استفاده از آب های غیر متعارف و بازچرخانی آب نسبت به کاهش دامنه این معضل اقدام کرد.
وی افزود: در کنار مشکل آب، توجه به محیط زیست و توسعه پایدار نیز در این حوزه اهمیت پیدا می‌کند. فرماندار ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که به وسیله آن می‌توان در کنار جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی نسبت به تامین آب کشاورزی، فضای سبز و صنعت اقدام کرد؛ راه اندازی تصفه خانه‌های فاضلاب‌های خانگی و صنعتی با الزامات زیست محیطی است. پالیزگیر خاطرنشان کرد: یکی از این پروژه ها، تصفیه خانه شهر جدید هشتگرد است که مراحل ساخت آن تاکنون به خوبی پیش رفته و در مرحله آخر قرار دارد. فرماندار ساوجبلاغ در پایان از تعیین مهلت برای افتتاح این مجموعه تا 30 خرداد خبر داد و گفت: در غیر این صورت اجازه نمی‌دهیم فاضلاب باعث آلودگی زمین های پایین دست شود.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود