25 خرداد 1395
شماره خبر: 164600

برپایی جشن گلریزان به منظور آزادی زندانیان ندامتگاه شهید کچویی شهرستان فردیس

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

برپایی جشن گلریزان به منظور آزادی زندانیان ندامتگاه شهید کچویی شهرستان فردیس


جشن گلریزان حمایت از زندانیان ندامتگاه شهید کچویی فردیس، با حضور امام جمعه شهرستان ، فرماندار، و معاون سیاسی انتظامی فرماندارفردیس ،دادستان ورئیس ندامتگاه شهید کچوئی فردیس ، اعضای شورای شهر کرج وشهردار و اعضا شورا شهر وبخشدار مشکین دشت ،و سایر مدیران ومسئولین فردیس و استان البرز در تالار مهر و ماه مشکین دشت برگزار شد.
مهندس زمانی فرماندار فردیس در این جشن گلریزان ، ضمن قبولی طاعات و عبادات روزه داران ،از نفس این عمل نیک و خداپسندانه ابراز خشنودی کرد و اظهار داشت ؛ برپایی اینگونه جشنها کار بسیار شایسته و قابل تقدیری است. فرماندار فردیس ،یکی از مهم ترین معضلات اجتماعی را ضعف اخلاقی و بی تفاوتی مردم دانست واظهار داشت ؛ بروز معضلات و ناهنجاریهاو آسیبهای اجتماعی،شامل کاهش عزت خانواده ،ضعف پایبندی به معیارهای انسانی ، عدم شناخت نیازهای واقعی جوانان ، نداشتن برنامه ریزی عملگرا ، ضعف در احترام به همنوع ، وجود شبکه های اجتماعی ، بیکاری، تورم و اعتیاد است ، که بایستی مورد توجه ویژه قرار گیرد. وی اظهار امید واری کرد ؛ با کمک معتمدین ،خیرین ، نسبت به رفع مشکلات خانواده زندانیان و جوانان ، به برکت این ماه عزیز،اقدامی صورت پذیرد . حجت الاسلام دکتر ایمانی امام جمعه فردیس نیز، اظهار داشت ؛ جشن گلریزان که به مناسبت آزادی زندانیان برپا شده کار بسیار خداپسندانه و بزرگی است که با نیت خیرخواهانه خیرین و مردم شریف و بزرگوار و انجمن حمایت از زندانیان ایجاد شده است و باید این حرکت مقدس را سامان داده و حمایت کنیم . دکتر ایمانی کمک به همنوع را وظیفه دینی و انسانی هر فرد مسلمان ذکر کرد و افزود ؛ما نه فقط به زندانیان نیازمند بلکه به افرادجامعه نیز که نیاز فرهنگی اجتماعی آموزشی را را در پیشگیری از مشکلات اجتماعی دارند ،نیز مد نظر داشته باشیم . صفیاری رئیس ندامتگاه شهید کچویی شهرستان فردیس نیز ضمن قدردانی از حضور خیرین اظهار داشت ؛ خیرین با کمکهای خیرخواهانه خود خانواده های زندانیان چشم انتظار رااز نگرانی در می آورند ، و با این کار خیر از سایر معضلات و مشکلات خانواده زندانیان ،که بدون سرپرست هستند ،پیشگیری می شود.
وی افزود ایجاد انجمن حمایت از زندانیان برای اولین بار در شهرستان فردیس گامی موثر وموفق رادر راستای کمک به زندانیان نیازمند و خانواده زندانیان ، برداشته و امیدواریم خیرین نه فقط در ماه مبارک رمضان بلکه در تمام ایام در این کار خیرخواهانه وخداپسندانه شرکت کنند . در پایان نیز خیرین و حاضرین در این جشن گلریزان، کمک های خود را جهت آزادی زندانیان اهدا کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود