8 تیر 1395
شماره خبر: 165410

صهیونیست‌ها و حامیان آنها منتظر پاسخ قاطع جهان اسلام باشند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

صهیونیست‌ها و حامیان آنها منتظر پاسخ قاطع جهان اسلام باشند


عزیز اکبریان اظهار داشت: سال‌های بسیاری است که مردم مظلوم ساکن سرزمین‌های اشتغالی تحت ظلم و ستم رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی قرار دارند و هر چه فریاد می‌زنند، نهادهای مدعی دفاع از حقوق بشر صدای آنها را نمی‌شوند.
وی افزود: تمام جنایات این رژیم منفور با حمایت صریح و گسترده دولت‌های غربی و به ویژه سران کاخ سفید از یک سو و حمایت حکومت‌های خودفروخته و سرسپرده برخی از ممالک اسلامی انجام می‌شود.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مثلث رژیم صهیونیستی، کشورهای غربی و حکام منطقه‌ای موجب شده که اشغالگران قدس هر روز خون جوانان مسلمان سرزمین‌های اشغالی را بر زمین ریخته و به این جنایت افتخار هم می‌کنند. اکبریان گفت: اما جهان اسلام هوشیار و آگاه است و رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم منفور باید منتظر پاسخ قاطع جهان اسلام در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان باشند. وی بیان داشت: یکی از عوامل اصلی بازدارنده در برابر ظلم و ستم رژیم کودک‌کش سرزمین‌های اشغالی، اتحاد و همدلی امت اسلامی است و همه باید در روز جهانی قدس در راهپیمایی شرکت کرده و به غربی‌ها نشان دهیم که مسلمانان بی‌پناه و بی‌یاور نیستند. نماینده مردم کرج در مجلس با اشاره به حضور مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی در دفاع از اصول و آرمان‌های اسلام و انقلاب گفت: این مردم با بصیرت و آگاه هستند و نیازی به تشویق و دعوت برای انجام وظائف و تکالیف دینی و اخلاقی و انسانی خود ندارند. اکبریان اظهار داشت: بنابراین به طور قطع روز جمعه همه مردم اعم از پیر و جوان و از اقشار و فرهنگ‌ها و مذاهب و قومیت‌های مختلف در راهپیمایی شرکت کرده و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، نفرت و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی به نمایش می‌گذارند.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود