8 تیر 1395
شماره خبر: 165473

با فرهنگ سازی نسبت به اموراشتغال اتباع خارجی جلوگیری کنیم

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

با فرهنگ سازی نسبت به اموراشتغال اتباع خارجی جلوگیری کنیم


جلسه کمیسیون ساماندهی اتباع بیگانه با حضور دکتر فلاح نژادمعاون سیاسی انتظامی ، و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان ،در سالن جلسات فرمانداری ، برگزار شد.
دکتر فلاح نژاد ضمن توجه به فضیلتهای شبهای قدر و بهره مندی از معنویات این شبها ، با تاکید بر اهمیت ساماندهی اتباع خارجی غیر مجاز اظهار داشت ؛ مهمترین مشکلات و معضلات اجتماعی ، عدم اشتغال وبکار گیری اتباع خارجه غیر مجاز از سوی کارفرمایان است. معاون سیاسی انتظامی ،وجود متکدیان اتباع خارجی را از جمله مشکلات و معضلات اجتماعی عنوان کرد وافزود ؛ مدیران دستگاههای اجرایی و متولیان امر نسبت به جمع آوری و ساماندهی متکدیان اقدام نماییند. وی داشتن کارت اقامت و اشتغال به کار را لازم و ضروری عنوان کرد و گفت : در راستای شناسایی و ساماندهی اتباع خارجی هر فردخارجی ،باید مجوز کار واقامت را در یک شهرستان مشخص داشته باشند و فقط در همان شهرستانی که در کارت ذکر شده قادر به کار کردن هستند در غیر این صورت تخلف محسوب می شود و بافرد متخلف برخورد می گردد.
شهرداری ها و سایر ارگانها با همکاری هم نسبت به ریشه کنی مشکلات و معضلات اجتماعی مربوط به اتباع خارجی غیر مجازتصمیماتی اتخاذ کنند ،تا این مشکلات را به صورت قطعی برطرف کنند. و با راه اندازی اردوگاهی بصورت مجزا برای آنها در نظر گرفته شود. در این جلسه مقرر شد گشت زنی در مشکین دشت و فردیس دو هفته یکبار صورت گیرد و سازمانهای زیر مجموعه شهرداری مانند سازمان پارکها ،سازمان میادین میوه وتره با و سازمان بازیافت ، نسبت به عدم بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز اقدام نمایند. همچنین مدارس شهرستان با وجود 1477 نفر دانش آموز اتباع خارجی ،بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب در تمامی مدارس دولتی ثبت نام گردیده اند و از خدمات آموزشی ستفاده خواهند کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود