9 تیر 1395
شماره خبر: 165499

هیچ روستایی در نظرآباد به دلیل بی‌آبی متروکه نشده است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

هیچ روستایی در نظرآباد به دلیل بی‌آبی متروکه نشده است


فرماندار نظرآباد در توضیح اخبار منتشر شده مبنی بر روستاهای خالی از سکنه نظرآباد به دلیل بی‌آبی گفت: اگرچه نظرآباد هم مانند دیگر مناطق کشور با مشکل کمبود آب مواجه است؛ اما هیچ روستایی در این شهرستان به دلیل کمبود آب خالی از سکنه نشده است.
حجت الله صادقی گفت: اگرچه نظرآباد هم مانند دیگر مناطق کشور با مشکل کمبود آب مواجه است؛ اما هیچ روستایی در این شهرستان به دلیل کمبود آب خالی از سکنه نشده است. وی افزود: ممکن است در برخی از روستاهای نظرآباد گاهی اوقات مجبور به آبرسانی سیار شده باشیم اما موردی مبنی بر اینکه مردم یک روستا به دلیل بی‌آبی ملزم به ترک روستا شوند نداشته‌ایم. فرماندار نظرآباد در ادامه با اشاره به اینکه آب بیشتر روستاهای نظرآباد از چاه تامین می‌شود خاطرنشان کرد: آبرسانی سیار نیز کلی نبوده و در برخی اوقات به دلایل مختلف همچون ریزش چاه، نقص فنی و ... این روش در دستور کار قرار می‌گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به معضل آلودگی هوای نظرآباد اشاره کرد وگفت: نیروگاه شهید رجایی و ترافیک عبوری از اتوبان دو دلیل عمده این آلودگی هستند. صادقی به اقدامات فرمانداری نظرآباد برای معرفی نیروگاه شهید رجایی به عنوان یکی از مهمترین منابع آلاینده نظرآباد اشاره کرد وگفت: قطع مازوت این نیروگاه به اقدامات فرا استانی نیاز دارد و باید از طریق دستگاه‌های ملی پیگیری شود. این مسئول با بیان اینکه ترافیک عبوری از اتوبان یکی دیگر از دلایل آلودگی نظرآباد است، گفت: همچنین همه وسایل نقلیه‌ای که به سمت اشتهارد و کارخانجات نظرآباد حرکت می‌کنند باید از مرکز شهر عبور کنند که این نیز به معضلی برای نظرآباد تبدیل شده است. وی در پایان از نیاز نظرآباد به یک کمربندی گفت و اذعان کرد: این کمربندی به عنوان پروژه‌ای ملی در حال ساخت است و تا کنون قطعه‌های یک تا سه آن ساخته و چهار و پنج باقی مانده است.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود