10 تیر 1395
شماره خبر: 165593

فرماندار کرج از شهروندان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

فرماندار کرج از شهروندان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد


معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج، در آستانه روز جهانی قدس پیامی صادر کرده و در آن از شهروندان استان البرز و شهرستان کرج برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد. متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
شهروندان محترم شهرستان کرج
در تقویم آزادی خواهان جهان، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده است که این نامگذاری یادگار ماندگار امام راحل عظیم الشان «ره» برای حمایت از آرمان آزادیخواهی و مردم مظلوم جهان است. فلسطین، پاره تن اسلام است که دهها سال است زیر آماج وحشیانه ترین حملات و ترورها قرار دارد و در این وانفسای بی عدالتی جهانخواران و استعمارگران بین المللی، ملت مظلوم فلسطین، بیش از گذشته چشم به حمایت عدالت خواهان دوخته اند تا عزت اسلام را فریاد زده و ندای مظلومیت آنها را به گوش جهان برسانند. اگرچه در سايه سكوت مرگبار جوامع بشري و موضع منفعلانه آنان به ویژه دولت های سرسپرده عربی، جنايات رژيم صهيونيستي عليه زنان و كودكان بي دفاع ادامه داشته و هر روز دلهای پاک انسان های خداجوی عدالت خواه را به درد می آورد. اما این بی عدالتی، وظيفه جامعه جهاني را در برابر اين فجايع سنگين تر مي كند. چرا كه رژيم اشغالگر قدس با عملكرد ددمنشانه خود ارزش هاي انساني را نشانه رفته و وظیفه انسانی هر فرد صاحب تفكر و انديشه به ويژه مسلمانان كه پيرو آيين صلح و دوستي هستند ایجاب می کند تا براي حفظ كرامت انساني و احقاق حقوق برادران و خواهران مسلمان خويش با وحدت و انسجام حمایت خود را از این ملت مظلوم اعلام دارند.
هر ساله در روز جهانی قدس، به برکت رهبری انقلاب اسلامی، مردم آزادیخواه جهان ، با اتحاد و انسجام، مشت های خود را برای اعلام انزجار از ظلم و ستم خونخواران جهان و در راس آنها رژیم غاصب صهیونیستی گره کرده و با راهپیمایی گسترده، وحدت امت اسلامی در رو یا رویی با جنايات صهیونیسم جهانی را نشان می دهند. اینجانب به نمایندگی از سوی دولت تدبیر و امید در شهرستان کرج، ضمن تقدیر از همراهی همیشگی ملت شریف ایران در حمایت از ملت های مظلوم جهان، از شهروندان استان البرز و شهرستان کرج دعوت می کنم تا امسال نیز با شکوه و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نمایند. رجاء واثق دارم که مردم شریف کرج در کنار ملت غیور روزه دار ایران اسلامی، با حضور خود در صحنه ضمن اعلام حمايت همه جانبه از مسلمانان فلسطين و ابراز نفرت و انزجار از جنايات رژيم صهيونيستي، موجب دلگرمي مردم آزاده و بي دفاع فلسطين شده و جهانیان نشان می‌دهند که ظلم و اشغالگری پایدار نیست و ملتی که برای تحقق آرمان والای آزادی مبارزه می‌کند، بالاخره پیروز خواهد شد.
وعده ما: جمعه 11 تیر ماه 1395 –ساعت 11 صبح - مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود