20 تیر 1394
شماره خبر: 145337

فرماندار کرج از حضور باشکوه شهروندان کرج در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

فرماندار کرج از حضور باشکوه شهروندان کرج در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد


روز خلق حماسه ای دیگر از ملت مسلمان ایران در آزادی و آزادی خواهی برای مردم ستمدیده جهان بود. در این روز مردم شریف سراسر ایران اسلامی، در همصدا با سایر ملت های آزاده سراسرجهان، به خیابان ها آمده و با حضور خود در راهپیمایی روز قدس، اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در برابر مردم ستمدیده مسلمان فلسطین را محکوم نمودند.
شهروندان کلانشهر کرج نیز در این روز، هم نوا با مردم سراسر کشور، با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان رساندند. معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج ، در حاشیه راهپیمایی یوم الله قدس، این روز را نماد آزادگی و حریت انسان‌ها دانست و اظهار داشت: دین مبین اسلام برای انسان و آزادگی ارزش بسیار زیادی قائل شده است لذا نادیده گرفتن شأن انسان و ریختن خون مظلوم، پست‌ترین و حقیرترین کاری است که توسط رژیم صهیونیستی انجام می‌شود. وی ادامه داد: مردم مظلوم فلسطین بیش از چند دهه با دستان خالی در برابر گلوله و تفنگ و زورگویی‌های رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده‌اند. فرماندار کرج تأکید کرد: امروز آمده‌ایم تا بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنیم و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری بار دیگر برگ درخشانی را در کارنامه ایران اسلامی ثبت نماییم. ایرانی، حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را نشانه ولایتمداری آنها و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: امروز نیز شهروندان کرجی همراه با ملت ایران در سایر استان‌ها و شهرستان‌های کشور با مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین همراهی و همدلی کرده و اقدامات ددمنشانه دشمنان را محکوم کردند.
وی در پایان از حضور باشکوه مردم شریف، فهیم کرج در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرده و گفت: این حضور گسترده و باشکوه نشان از تعهد و وفاداری مردم شریف ما به آرمان های آزادی خواهی ، ظلم ستیزی و دفاع انقلاب اسلامی از مظلومین جهان دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود