12 تیر 1395
شماره خبر: 165651

مردم البرز امروز برگ زرین دیگری به کارنامه افتخارات خود افزودند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مردم البرز امروز برگ زرین دیگری به کارنامه افتخارات خود افزودند


فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان البرز با اشاره به حضور گسترده مردم این استان در راهپیمایی روز جهانی قدس گفتند که امروز برگ زرین دیگری به کارنامه پرافتخار مردم ولایی البرز افزوده شد.
محمدتقی ایرانی معاون استاندار البرز و فرماندار شهرستان کرج که در جمع راهپیمایان حضور دارد، در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: مردم شهرستان کرج در طول تاریخ انقلاب اسلامی لحظه‌ای از انجام وظائف خود در قبال اسلام و انقلاب و ولایت کوتاهی نکرده‌اند. وی افزود: سپاه شهرستان کرج در طول دوران دفاع مقدس نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای در جبهه‌های حق علیه باطل داشتند و تقدیم هزاران شهید از جمله سرداران شهید آجرلو و سردار شهید شرع‌پسند نشان‌دهنده ایثار و فداکاری این مردم است. معاون استاندار البرز تصریح کرد: پس از پایان جنگ تحمیلی نیز همواره مردم ولایی شهرستان کرج در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داشته و لحظه‌ای در اطاعت از اوامر ولایت درنگ نکرده‌اند. ایرانی با اشاره به حضور گسترده مردم شهرستان کرج در راهپیمایی امروز نیز اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی از کرج با عنوان ایران کوچک یاد فرموده‌اند که به طور قطع بهترین تعریف از این شهرستان است. وی افزود: حضور قومیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف در کرج نماد اتحاد و همدلی اقشار مختلف جامعه امروز ایران است و امروز نیز شاهد بودیم که گروه‌ها، احزاب و فرهنگ‌ها و اقوام مختلف دست در دست هم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و یکصدا فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.
فرماندار شهرستان کرج گفت: به طور قطع حضور گسترده و آگاهانه آنها در راهپیمایی امروز تجدید میثاقی دوباره با ولایت و برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارات این مردم شهیدپرور است.
* نظرآباد امروز یکپارچه و متحد بود
حجت‌الله صادقی فرماندار نظرآباد نیز در حاشیه مراسم راهپیمایی امروز در این شهرستان به خبرنگاران گفته است: رژیم منفور و کودک‌کش صهیونیستی، سال‌هاست که علیه مردم مظلوم و بی‌پناه ساکن سرزمین‌های اشغالی جنایت می‌کند و این جنایت‌ها هر روز ابعاد گسترده‌تری به خود می‌گیرد. وی افزود: جنایات این رژیم غاصب محدود به سرزمین‌های اشغالی نیست و شاهد هستیم که امروزه آنها با حمایت کشورهای استکباری علیه جهان اسلام توطئه می‌کنند. نماینده عالی دولت در شهرستان نظرآباد افزود: هدف غربی‌ها بی‌ثبات کردن منطقه خاورمیانه و تسلط بر منابع جهان اسلام است و نمی‌خواهند کشورهای اسلام و امت اسلام با هم متحد و همراه باشند. صادقی تصریح کرد: مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی به ویژه استان البرز و شهرستان نظرآباد این توطئه را به درستی درک کرده و با لبیک به فرمان ولایت امروز در راهپیمایی حضور گسترده و باشکوهی داشتند. وی افزود: کثرت حضور شهروندان نظرآباد و به طور کلی در استان البرز نشان‌دهنده ایمان و اعتقاد راسخ آنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اطاعت این مردم شهیدپرور از اوامر ولایت است. فرماندار شهرستان نظرآباد در پایان گفت: امروز مردم این شهرستان یکپارچه و متحد بوده و با حضور خود بار دیگر تاکید کردند که در راه دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب آمادگی کامل دارند.
* فرماندار اشتهارد: خدمت به مردم افتخاری بزرگ است
ابوالفضل اینانلو فرماندار شهرستان اشتهارد نیز که از نخستین ساعات آغاز راهپیمایی امروز در کنار مردم حضور داشته است، به خبرنگاران گفت: مردم ایران اسلامی امروز بار دیگر بر عهدی که با شهدا و امام شهیدان (ره) برای پیروی از ولایت و دفاع از مظلومان جهان بسته بودند را مهر تایید زدند. وی افزود: حضور گسترده و آگاهانه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان داد که مردم استان البرز که افرادی ولایی و با بصیرت هستند،‌ آگاهانه‌تر از گذشته در راه دفاع از اصول و آرمان‌های اسلام و انقلاب آماده هستند. فرماندار شهرستان اشتهارد با تاکید بر اینکه خدمت به این مردم افتخاری بزرگ است، گفت: به عنوان یکی از خادمان مردم در دولت از تمام مردم استان البرز و به ویژه اشتهارد به دلیل حضور گسترده در راهپیمایی امروز قدردانی کرده و عهدی که برای خدمت به این مردم بستیم را در کنار آنها تجدید کردم.
اینانلو خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان اشتهارد اظهار داشت: این مردم کارنامه افتخارات خود را با حضور گسترده و آگاهانه در راهپیمایی امروز تکمیل کردند و این امر مسؤولیت مدیران را برای خدمت‌رسانی به آنها دو چندان می‌کند. وی در پایان تصریح کرد: لازم است که برای تحقق منویات مقام عظمای ولایت و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و لحظه‌ای را در خدمت‌رسانی مردم شریف و شهیدپرور شهرستان اشتهارد از دست ندهیم و غفلت در این مسیر هرگز پذیرفتنی نیست.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود