13 تیر 1395
شماره خبر: 165731

لزوم ساماندهی صدور مجوز برای کمپ‌های ترک اعتیاد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

لزوم ساماندهی صدور مجوز برای کمپ‌های ترک اعتیاد


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ساماندهی صدور مجوز برای کمپ های ترک اعتیاد تاکید کرد و گفت: تعدادی از این کمپ های بدون مجوز در کمالشهر کرج مشکل آفرین شده اند.
محمدجواد کولیوند، نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی در دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز در سال جاری که عصر شنبه در استانداری برگزار شد، با تاکید بر لزوم ساماندهی مجوزها و همکاری میان دستگاه های ذیربط در صدور مجوز برای کمپ های ترک اعتیاد گفت: در کمالشهر تعداد زیادی کمپ های ترک اعتیاد وجود دارند که دارای مجوز های لازم از دستگاه های مرتبط نیستند و مشکلاتی ایجاد کرده است. وی افزود: درخواست می شود برای انجام چنین فعالیت هایی مجوزهای لازم از دستگاه های اجرایی دریافت شود تا از بروز مشکلاتی آتی جلوگیری شود.
حسین محمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز نیز در این جلسه با اشاره به تقاضاهای فراوان برای احداث انبار بسته بندی مواد غذایی و خشکبار در استان، به برگزاری کارگروه تبصره در استان اشاره کرد و گفت: ۵۰ درصد تقاضاهای مطرح شده در این کارگروه مربوط به احداث انبار است. وی در ادامه با تاکید بر اینکه احداث واحدهای صنعتی و تولیدی خارج از شهرک ها ممنوع است، گفت: تقاضاهای احداث انبار در کارگروه های مختلف مطرح می شود. وی با اشاره به وسعت استان و ارزش ملک خواستار اتخاذ تدبیری شد تا در هر شهرستان فضایی برای مجتمع های انبارداری و بسته بندی مواد غذایی و خشکبار اختصاص داده شود تا از این تقاضاهای پراکنده و پذیرش آنها و به دنبال آن اختصاص بنا و از بین بردن بناهای کشاورزی، جلوگیری شود.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود