15 تیر 1395
شماره خبر: 165920

آب‌شیرین‌کن اشتهارد شهریورماه امسال افتتاح می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

آب‌شیرین‌کن اشتهارد شهریورماه امسال افتتاح می‌شود


فرماندار شهرستان اشتهارد گفت: پروژه مهم آب شیرین کن اشتهارد با پیشرفت ۹۰ درصدی شهریور ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.
ابوالفضل اینانلو ضمن اعلام تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی در شهرستان اشتهارد، اظهار کرد: پیرو تشکیل این کارگروه جلسه مشترکی با حضور صاحبان صنایع و دستگاه های اجرایی نظیر تامین اجتماعی، آبفا، برق، گاز و مالیات به منظور رفع مشکلات برگزار شد. اینانلو در ادامه افزود: کمبود نقدینگی واحدهای تولیدی و ایجاد سرمایه گذاری جدید نیز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی قرار گرفته است.
لزوم رفع مشکلات زیست محیطی تصفیه خانه شهرک صنعتی اشتهارد
فرماندار شهرستان اشتهارد خاطرنشان کرد: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان اشتهارد مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته و در نظر داریم تسهیلاتی به واحدهای تولیدی دارای مشکل ارائه شود. وی با بیان اینکه به منظور رفع مشکلات زیست محیطی مبحث مهم تصفیه خانه شهرک صنعتی اشتهارد در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: این امر در مرحله مطالعاتی و کارشناسی است. اینانلو با اشاره به اینکه در حال حاضر پروژه مهم آب شیرین کن اشتهارد از پیشرفت ۹۰ درصدی برخوردار است، گفت: این پروژه شهریور ماه سال جاری به بهره برداری می رسد. وی بیان کرد: سال گذشته با صرف اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان مسیر ماهدشت به اشتهارد آسفالت شد از این رو در نظر داریم مسیر برگشت این محور با صرف اعتبار ۱۴ میلیارد تومان روکش آسفالت شود.
بیش از ۳۰۰۰ کارگر اشتهاردی بیمه شدند
وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۸۵۰ تا ۹۰۰ واحد فعال در شهرک صنعتی اشتهارد وجود دارد، افزود: طبق آمارهای اعلامی ۲۷ هزار نفر بیمه شده اصلی نیز در این واحدهای تولیدی مشغول بکار هستند.
اینانلو در خاتمه با اشاره به اینکه در زمان آغاز بکار کردن دولت فعلی تا کنون شاهد افزایش بیمه شدگان در سطح شهرستان اشتهارد بوده ایم، خاطرنشان کرد: در این مدت ۳ هزار و ۵۰۰ کار گر بیمه شده به مجموع آمار بیمه شدگان اشتهارد اضافه شده است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود