19 تیر 1395
شماره خبر: 165951

دشمن بدنبال بی هویتی دینی نسل جوان است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دشمن بدنبال بی هویتی دینی نسل جوان است


نماینده مردم کرج ، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دشمن به دنبال بی هویت کردن نسل جوان ونوجوان ایرانی است.
محمد جواد کولیوند افزود: دشمن می کوشد با ایجاد شبهه دینی جوانان را ازمسیر اسلام و انقلاب اسلامی دور کند. وی ادامه داد: خانواده های متدین اگر غفلت کنند و بی تفاوت باشند ، بی هویتی دینی نسل جوان را از فرا می گیرد. کولیوند اظهار داشت: دشمنان در کشورهای عراق ، سوریه، فلسطین، لبنان، افغانستان و... با حمایت از داعش، اصل اسلام را نشانه رفته اند. کولیوند افزود: از سال 2006 تا کنون صهیونیست ها،انگلیسی هاو آمریکایی ها به دنبال تغییر مرزهای خاورمیانه هستند. وی اظهار داشت : امروز نسل جوان درگیر فضای مجازی است و باید جوانان را نسبت به خطرات جنگ فرهنگی آگاه کرد.
نماینده مردم کرج ، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: صهیونیست از کتاب تورات سوء استفاده می کنند و افکار جوانان خود را با برداشت های غلط پر می کنند.کولیوند اظهار داشت: قرآن می تواند مسیر ما را تعیین کند نسل جوان ایرانی نیاز به انس با قرآن دارد و دشمنان در فضای مجازی افکار انسان ها به سمت مسیر خطا هدایت می کنند.وی در بخش دیگر سخنان خود به مشکلات شهرستان فردیس پرداخت و گفت:ما باید انتقادها را قبول کنیم این شهرستان یک بایدها و نبایدهایی دارد که بعضی از زیرساختهای آن درست شده و برخی دیگر در حال درست شدن است. نماینده مردم کرج ، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: فردیس به شهرستان ارتقاء یافت و یکی از شاخص های شهرستان شدن جمعیت،کشاورزی،صنعت،مراکز علمی،اصناف و امنیت است که بیش از 16 شاخصه دارد که در فردیس بعضی از این شاخصها است و بعضی دیگر از شاخصها در حال ایجاد شدن است. کولیوند در خصوص فاضلاب شهری فردیس گفت: طرح فاضلاب شهری فردیس هنوز تکمیل نشده است. وی افزود: سال آینده شهرستان فردیس انتخابات شورای شهر مستقل را برگزار می کند باید به افراد با تجربه و خادم مردم رای داد. شهرستان فردیس حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز واقع شده است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود