29 تیر 1395
شماره خبر: 166699

سازمان های مردم نهاد پشتوانه عملیاتی شدن برنامه های دولت هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

سازمان های مردم نهاد پشتوانه عملیاتی شدن برنامه های دولت هستند


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: پشتوانه عملیاتی کردن اهداف و برنامه های سازمان های مردم نهاد ارتقاء و تکیه بر سرمایه های اجتماعی از جمله؛ اعتماد مردمی و مشارت آنان با این سازمان های مردم نهاد است.
بی بی عصمت سرفرازی" با بیان این مطلب در بازدید از سازمان مردم نهاد جمعیت امام علی در منطقه ملک آباد شهرستان هشتگرد اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد به ویژه آنهایی که در مناطق حاشیه نشین فعالیت می کنند به خوبی می دانند چگونه در پیشبرد اهداف و برنامه های دولت حرکت کنند. وی افزود:سرمایه های اجتماعی مناطق در وهله اول اعتماد مردم مناطق مورد هدف به این سازمان ها و سپس مشارکت و همراهی با این سازمان ها می باشد. سرفرازی گفت: این بازدید امروز در راستای شبکه سازی سازمان های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده با جمعی از سازمان های مردم نهاد است.
وی در این بازدید ضمن بررسی مسائل و مشکلات سازمان های مردم نهاد در حوزه زنان و خانواده بر این نکته تاکید کرد که اداره کل زنان و خانواده استانداری به عنوان متولی زنان و خانواده و دستگاه نطارتی در حوزه اقداماتی که انجام شده است وظیفه دارند کمک های خود را داشته باشند. وی افزود: هرچند در این زمینه کمبودهایی نیز مشاهده می شود اما آنچه سازمان های مردم نهاد انجام می دهند ایثار و گذشت است که قاعدتا همراهی و مشاوره ها در اداره کل بانوان عامل بسیار موثر در راستای برنامه و سیاست گذاری ها در این حوزه می باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود