2 مرداد 1395
شماره خبر: 166911

سرانه بهداشت و درمان در البرز از متوسط کشوری پایین‌تر است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

سرانه بهداشت و درمان در البرز از متوسط کشوری پایین‌تر است


استاندار البرز با اشاره به اینکه البرز محروم ترین استان کشور در حوزه بهداشت و درمان است، گفت: سرانه بهداشت و درمان در البرز از متوسط کشوری پایین تر است.
سید حمید طهائی در مراسم افتتاح ۷۲۰ تخت بیمارستانی که با حضور وزیر بهداشت در بیمارستان کوثر شهرستان کرج برگزار شد، ضمن ابراز خوشحالی از افتتاح ۷۲۰ تخت بیمارستانی، اظهار کرد: نعمت این مهم به کل استان می رسد که جای بسی خوشحالی دارد. وی با بیان اینکه البرز محروم ترین استان کشور در بحث بهداشت و درمان است، افزود: افتتاح پروژه های بهداشت و درمان امید را در دل مردم زنده می کند.
استاندار البرز خاطر نشان کرد: طرح تحول سلامت نقطه عطفی در کشور محسوب می شود که تامین اجتماعی، بیمه و سلامت به درب منازل مردم برده شد. وی با تاکید بر اینکه دولت یازدهم از لحاظ سیاسی، اجتماعی و بین المللی سلامت را به جامعه ما برگردانده است، تصریح کرد: در منطقه خاورمیانه کشور ایران به جزیره امنی تبدیل شده که این مهم با تلاش خدمتگزاران در حوزه های مختلف حاصل شده است. طهائی در پایان این مراسم بیان کرد: البرز با وجود ۳ میلیون جمعیت در شاخص های مختلف با مشکلاتی مواجه است که امیداوریم همه مشکلات با همکاری متقابل برطرف و در بخش بهداشت و درمان از متوسط کشوری نیز پیشی بگیریم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود