3 مرداد 1395
شماره خبر: 166977

از سرمایه گذاری در شهرستان فردیس استقبال می کنیم

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

از سرمایه گذاری در شهرستان فردیس استقبال می کنیم


جلسه هم اندیشی صاحبان صنایع به ریاست فرماندارفردیس و با حضور معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار وبرخی از صاحبان صنایع شهرستان فردیس در سالن جلسات فرمانداری ،برگزار گردید.
فرماندار فردیس در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش صنعتگران و به حرکت در آوردن چرخه تولید داخلی اظهار داشت : با توجه به مشکلات موجود ،فعالیت صنعتگران و سرپا نگهداشتن چرخه تولید مهم و ارزشی است که دولت هم دراین راستا از تولیدات داخلی حمایت خواهد کرد. فرماندار فردیس ازنشست با مسئولان تامین اجتماعی استان البرز خبرداد و افزود: درراستای مشکل صاحبان صنایع با تامین اجتماعی بزودی جلسه ای برگزار خواهد شد و نسبت به رفع مشکلات آنها تصمیم گیری خواهد شد. وی از برگزاری همایش مشکلات صنعت خبر دادو افزود : در آینده نزدیک همایشی با همکاری دانشگاه تهران در راستای رفع موانع تولیدو ارائه راهکارهای مناسب درتوسعه و پیشرفت صنعت با حضور اساتید برجسته و کارشناسان اقتصادی و صنایع برگزارخواهد شد. فرمانداراز تشکیل یک شعبه رسیدگی به مشکلات صنعت در دادگستری شهرستان خبر داد و اظهار داشت : به دلیل مشکلاتی که در مسیر تولیدکارفرما و کارگر با سایردستگاهها ی مربوطه وجود دارد ،نسبت به رسیدگی کارشناسی شده و آگاهی کامل در رفع مشکلات صنعتگران اقدام شود. فرماندار فردیس در این نشست، گفت: در راستای اجرایی شدن سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، تاکنون جلسات متعددی با حضور در شرکت های صنعتی، اصناف و اتحادیه ها و معتمدین برگزار شده است. زمانی در خصوص نحوه توزیع اعتبارات، افزود:صاحبان صنعت، فردیس اعتبارات در بین شرکتهایی که تولیدکننده و تعداد پرسنل بیشتری دارندتوزیع شود و این اعتبار می تواندچرخه تولید را به حرکت در آورد. ایشان تلاش به رویکرد دولت دررفع موانع موجود در بحث صنعت وایجاد اشتغال پایداراشاره کرد اظهار داشت: از سرمایه گذاران درشهرستان فردیس استقبال خواهیم کرد.
در پایان صاحبان صنایع نیز نسبت به مشکلات،مسائل و دغدغه های صنعت ،در واحدهای تولیدی شهرستان ،خواستار رسیدگی هرچه بیشتر فرمانداردر این حوزه شدند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود