3 مرداد 1395
شماره خبر: 166986

بازدید سرزده فرماندار ساوجبلاغ از چهار اداره شهرستان وبررسی مسائل ومشکلات موجود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بازدید سرزده فرماندار ساوجبلاغ از چهار اداره شهرستان وبررسی مسائل ومشکلات موجود


فرماندار ساوجبلاغ بصورت سرزده بهمراه روسای بازرسی،حراست ومشاور فرهنگی ومذهبی فرمانداری به ادارات آبفای روستایی،منابع طبیعی،بهزیستی و امور کتابخانه ها رفت واز نزدیک درجریان امور ومسائل ومشکلات این ادارات قرار گرفت.
ابوالقاسم پالیزگیر با حضور در واحدهای مختلف این ادارات ابتدا از نحوه عملکرد این واحدها سرکشی وجویا شد سپس با حضور در اتاق مدیران این ادارات مشکلات ومسائل مختلف را مورد ارزیابی ویررسی قرار داد. وی گفت:بررسی مشکلات آب شرب روستاهای ساوجبلاغ وخصوصا" روستای قاسم آباد بزرگ که با پیگیری فرماندار ساوجبلاغ مرتفع گردید از مهمترین موارد دیدار با مسئولان آبفای روستایی بود.
پالیزگیر افزود:در اداره منابع طبیعی هم موارد مربوط به مشکلات و شکایات مربوط به اراضی دولتی منابع طبیعی در شهرستان مورد بررسی قرار گرفت. فرماندار ساوجبلاغ درخصوص بازدید از بهزیستی گفت:بازدید واحدهای مختلف این اداره ونحوه خدمت رسانی به افراد تحت پوشش و جویای امور از مراجعین به این اداره وبررسی مشکلات ایشان از مهمترین موارد بازدید این اداره بود. آخرین مقصد بازدید فرماندار وهمراهان وی،کتابخانه عمومی شهرستان بود که تحت تعمیر ومرمت قرار داشت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود