8 آذر 1390
شماره خبر: 2569

بازدید سرزده فرماندار کرج از بهزیستی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بازدید سرزده فرماندار کرج از بهزیستی

سپیدار آنلاین: فرماندار كرج در بازديدي سرزده از اداره ثبت احوال اين شهرستان مسائل مختلف مردم و مراجعین را مورد رسيدگي قرار داد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کرج،مهدي ايران ن‍ژاد در اين بازديد ضمن رسيدگي به مسائل و مشكلات مردم بر اهميت خدمت رساني صادقانه به مردم تاكيد كرد.وي افزود: رسيدگي به مطالبات به حق مردم نيازمند سعه صدر و پاسخگويي مناسب و مطلوب است كه بايد بيش از پيش مورد توجه و دقت نظر قرار گيرد.اين مسئول ضمن قدرداني از تلاش هاي صورت گرفته توسط مديريت و كاركنان اين اداره يادآور شد: تكريم ارباب رجوع در اين مراكز كه نسبت به ساير ادارات از حجم گسترده تري از شهروندان برخوردار است ضرورتي است كه اميد مي رود در سايه تامين امكانات مورد نياز در كنار سعه صدر كاركنان اداره محقق شود.
فرماندار كرج تصريح كرد: مردم به عنوان صاحبان واقعي اين نظام و انقلاب خواستار توجه مسئولان خود در دستگاه هاي مختلف هستند كه به عنوان يك خواسته معقول در اين نظام مورد توجه است.
وي گفت: اتخاذ تدابير مناسب براي تسريع در روند خدمت رساني به مردم از نكات قابل تاملي است كه در صورت برنامه ريزي دقيق و مدون مي تواند موجبات رضايتمندي بیشتر مردم را فراهم كند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود