5 مرداد 1395
شماره خبر: 167190

رشد 150درصدی سمن ها در البرز از دستاوردهای مهم دولت

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

رشد 150درصدی سمن ها در البرز از دستاوردهای مهم دولت


مدیر کل اموراجتماعی استانداری البرز از رشد 150 درصدی سازمان های مردم نهاد دراین استان خبرداد و آن را از دستاوردهای مهم دولت ' تدبیرو امید' طی سه سال گذشته عنوان کرد .
حمید رضا عسگری مورودی افزود: اکنون 420 سازمان مردم نهاد در حوزه های مختلف فعال است که قبل از فعالیت دولت ' تدبیر و امید' تعداد آنها 240 سمن بود . وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید با توسعه سازمان های مردم نهاد در حوزه های راهبردی از قبیل مسائل زیست محیطی، توانمندسازی اجتماعی، ارتقاء فرهنگ شهرنشینی و حقوق شهروندی ، زمینه مشارکت اجتماعی و نقش آفرینی موثر مردم در حوزه های اجتماعی و فرهنگی را فراهم کرده است . این مسئول اضافه کرد: توسعه سازمان های مردم نهاد در البرز نیز متناسب با نیازها و واقعیت های اجتماعی و فرهنگی این استان رقم خورده است.
عسگری مورودی گفت: یکی از واقعیت های ملموس استان البرز، ضرورت ایجاد بسترهای لازم در پیوستگی اجتماعی با هدف کاهش آسیب های متاثر از گوناگونی فرهنگی است. مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز خاطرنشان کرد: مشارکت مدنی، کاهش هزینه ها و انگیزه بخشی به جامعه در مسیر توسعه کشور را به دنبال خواهد داشت. وی اضافه کرد: کارگاه آموزشی متولیان و فعالان سازمان های مردم نهاد در نیمه اول مردادماه جاری با هدف تقویت و افزایش کارآمدی تشکل های مردمی برگزار می شود .

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود