14 مرداد 1395
شماره خبر: 167682

دولت بیش از65میلیاردتومان به شهرداری ها ودهیاری های ساوجبلاغ کمک کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دولت بیش از65میلیاردتومان به شهرداری ها ودهیاری های ساوجبلاغ کمک کرد


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت که دولت در سال گذشته 40 میلیارد و 500 میلیون تومان به شهرداری ها و 24 میلیارد و 800 میلیون تومان به دهیاری های ساوجبلاغ پرداخت کرد.
ابوالقاسم پالیزگیر افزود: در دولت تدبیر و امید اعتبارات عمرانی خوبی از محل ارزش افزوده به حساب دهیاری ها و شهرداری ها ساوجبلاغ واریز شده که صرف عمران و آبادی شهر ها و روستاها شده است.
وی افزود : جمع مبلغی که دولت در سال 94 به 5 شهرداری و 70دهیاری این شهرستان پرداخت کرده حدود 65 میلیارد تومان است. پالیزگیر در خصوص آمار واریزی های دولت در سه ماهه سال جاری افزود: در سه ماهه سال 95 تا کنون 12 میلیارد و 600 میلیون تومان به شهرداری ها و5 میلیارد و 400 میلیون تومان به دهیاری شهرستان واریز شده که در مجموع 18 میلیارد تومان بر آورد می شود . فرماندار ساوجبلاغ میزان وصولی اداره دارایی شهرستان را در سال 94 را 100میلیارد تومان عنوان کرد که نسبت به مدت مشابه 30درصد رشد داشته است . پالیز گیر افزود اداره مالیات ساوجبلاغ در سه ماهه امسال 36 میلیارد تومان در آمد داشته که این میزان هم نسبت به سال گذشته از رشد چشمگیری برخوردار بوده است . وی افزود دلایل افزایش 30 درصدی در آمد ها به خاطر شناسایی منابع جدید و وصول مالیات های معوقه از اشخاص حقیقی و حقوی بوده است . فرماندار ساوجبلاغ با تاکید به صاحبان صنعت در خصوص پرداخت مالیات خود به شهرستان، گفت : یکی از در خواست های ما در سفر هیات دولت به استان البرز خواستار انتقال پرونده های بزرگ مالیاتی صنایع و مالکین بزرگ به این شهرستان هستیم.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود