23 مرداد 1395
شماره خبر: 168243

برنامه ریزی برای برگزاری هفته دولت در نظرآباد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

برنامه ریزی برای برگزاری هفته دولت در نظرآباد


نشست هماهنگی و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت هفته دولت حضورمسئولین شهرستان نظرآباد در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
معاون سیاسی انتظامی فرماندار نظرآباد طرح کلی برنامه های هفته دولت را بیان و خواستار برنامه ریزی مدون با هماهنگی کلیه دستگاه های مرتبط جهت اجرا در هفته دولت شد. رضا زینی وند مقدم همچنین بر آماده سازی پروژه هایی که به اتمام رسیده اند تأکید کرد و افزود: برنامه های هفته دولت فقط منوط به افتتاح چندین پروژه نباید باشد و در این میان باید ویژه برنامه هایی نیز برای اقشار مختلف مردم برگزار شود. وی با بیان اینکه دولت برآمده از رای مردم و نتیجه انتخاب مردم است گفت : باید در تقویت و موفقیت این دولت اهتمام ورزیده و مانع ازتضعیف دولت گردیم چرا که تضعیف دولت تضعیف نظام وملت است. زینی وند مقدم گفت : دولت تدبیر وامید با درایت ونگاه فراجناحی و وحدت ملی کار خود را آغاز کرد و با عقلانیت رشد اقتصادی و توسعه وبالندگی را به همراه داشت و شاخص های کلان اقتصادی را در خود جای داد. وی گفت : سیاستهای کلی کشور توسط رهبر حکیم و فرزانه تعیین شده و دولت مجری آن است . زینی وند مقدم گفت : حقانیت دولت در طول 8 سال دفاع مقدس به اثبات رسید و اینبار هم با پایمردی ملت و حمایت رهبر از دولت برجام به پیروزی رسید. وی تصریح کرد : پیروزی برجام بیانگر حل تمامی مشکلات نیست اما با پیروزی برجام زمینه توسعه وپیشرفت کشور که در گذشته مسدود شده بود فراهم آمده است . معاون سیاسی انتظامی فرماندار نظرآباد گفت : در همین راستا به لطف خدا در کشور زمینه سرمایه گذاری 3 میلیارد دلار قطعی شده و صادرات نفت دو برابر شده و نرخ تورم از 40 درصد به تک رقمی رسیده و 2500 واحد دانش بنیان فعال شده است. وی اظهار داشت : امروز دولت مورد تضعیف برخی اشخاص قرار گرفته اما باتوجه به خط سیر حمایتی که رهبر تعیین کرده باید از دولت حمایت کرده چرا که غیر از آن جایز نیست. وی از مسئولین خواست در جلسه ای که تا هفته آینده با اعضای کمیته تشکیل خواهد شد ریز برنامه های خود را ارائه و پس از جمع بندی برنامه کلی ستاد بزرگداشت هفته دولت تهیه گردد.
معاون عمرانی فرماندار نظرآباد نیز از افتتاح 54 پروژه با اعتبار 68 میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد و گفت : تا کنون 54 پروژه برای افتتاح در هفته دولت توسط دستگاههای اجرایی اعلام شده که 22 پروژه با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان توسط دستگاههای دولتی و 32 پروژه در بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر 58 میلیارد تومان توسط جهاد کشاورزی و اداره صنعت ومعدن اعلام شده که مقداری از آن تسهیلاتی می باشد که برای بخش خصوصی در نظرگرفته شده است. مجتبی عسگری افتتاح اداره امور آب به جهت قطب کشاورزی بودن این شهرستان ومشکلات آبرسانی آب شرب ضروری دانسته وگفت : امید است در هفته دولت این پروژه که کار آن به اتمام رسیده به بهره برداری رسد و مشکلات مردم مرتفع گردد. وی همچنین کلنگ زنی و اصلاح پل روگذر خیابان تهران به دلیل مشکلات هندسی را از پروژه های شهرستان بیان کرد و گفت : قرار است این پل به طور کامل تخریب و اصلاح گردد . در این نشست مسوولان اجرایی به بیان برنامه های خود در هفته دولت پرداختند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود