24 مرداد 1395
شماره خبر: 168284

159 پروژه عمرانی آماده بهره برداری در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

159 پروژه عمرانی آماده بهره برداری در البرز


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: در آستانه هفته دولت و با هدف ارائه خدمات بیشترو بهتر به مردم 159 پروژه در بخش های مختلف آماده بهره برداری شده است.
هیربد معصومی درنشست هماهنگی مدیران دستگاه های اجرایی استان البرز برای هفته دولت افزود: برای اجرای این پروژه ها بالغ بر 940 میلیارد ریال هزینه شده است . وی ادامه داد: بخشی از این پروژه ها را مجتمع های مسکن مهر تشکیل می دهد که نیازهای آنها در زمینه آب ، برق و گازتامین شده است. معاون استاندار البرز با یادآوری پرونده هسته ای ایران و توافق برجام،افزود: برجام دستاورد مهمی بود که در دولت'تدبیروامید' رخ داد و امروز باید هرچه بیشتر برای نمایش دستاوردهای دولت تلاش کرد. وی خاطرنشان کرد:لازم است با برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای دولت در شهرستانها در تحقق این مهم گام برداریم.
معصومی در ادامه به بحث گره گشایی برای حضور سرمایه گذاران خارجی در استان البرز پس از برجام اشاره کرد و افزود: گزارش عملکرد دراین زمینه و فرصت های شغلی که با حضور سرمایه گذاران برای این استان فراهم شده باید به مردم ارائه داد. دراین نشست همچنین فرماندار اشتهارد با اشاره به اینکه 52 پروژه دراین شهرستان برای هفته گرامیداشت دولت آماده بهره برداری است، گفت: پروژه مهم آب شیرین کن اشتهارد با پیشرفت 90 درصد در دهه مبارک فجر امسال راه اندازی می شود. ابوالفضل اینانلو افزود:همچنین برای سفر رئیس جمهوری به استان البرز نیز تعدادی پروژه آماده شده که در تلاش هستیم تا با اتمام آنها بتوانیم بخشی از دستاوردهای دولت ' تدبیر و امید' را در این استان به نمایش بگذاریم .

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود