24 مرداد 1395
شماره خبر: 168342

معاون فرماندار فردیس:کالای قاچاق فرصت های شغلی را از بین می برد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

معاون فرماندار فردیس:کالای قاچاق فرصت های شغلی را از بین می برد


معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس با اشاره به آسیب های اقتصادی در کشورگفت:ورود کالای قاچاق فرصت های شغلی را از بین می برد.
محمدرضا فلاح نژاد در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان فردیس در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: براین اساس باید ضمن کنترل قاچاق کالا ، کیفیت تولید داخلی را بالا برد.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با قاچاق کالا اظهار داشت: وارد کردن کالاهای قاچاق به اقتصاد کشور لطمه می زند .فلاح نژاد گفت: ورود کالای قاچاق باعث افت تولید داخلی شده و این یک ضربه بسیار مهلک به اقتصاد کشورو اشتغالزایی جوانان است. معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس اظهارداشت: باید کالاهای قاچاق کشف شده در انظار عموم امحاء شود. وی ادامه داد: تمام ادارات شهرستان فردیس در صورت نیاز از کالاهای ایرانی استفاده کنند. وی گفت: ادارات صنعت ،معدن و تجارت با همکاری فرمانداری و ادارات مرتبط با بهره گیری از ظرفیت شهرستان در شناسایی انبارهای موجود اقدام کنند. فلاح نژاد افزود: با توجه به گشت های تلفیقی در کنترل بازار و منسوجات نساجی و گوشی تلفن همراه نتیجه گزارش به فرمانداری ارسال شود. عادل نوفر رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان فردیس نیز گفت: امسال برای نخستین بار مالیات ها را بر اساس نرخ سال 93 و بدون افزایش تعیین شده که واحدهای صنفی و صاحبان مشاغل در فردیس انجام شد. در این نشست از زحمات سهیل بصری سرپرست سابق اداره صنعت معدن تجارت شهرستان فردیس قدردانی و اسماعیل معمارپور به عنوان سرپرست جدید اداره صنعت،معدن تجارت شهرستان فردیس معرفی شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود