27 مرداد 1395
شماره خبر: 168495

۵۲ پروژه عمرانی در شهرستان اشتهارد به بهره برداری می‌رسد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

۵۲ پروژه عمرانی در شهرستان اشتهارد به بهره برداری می‌رسد


فرماندار شهرستان اشتهارد گفت: همزمان با هفته دولت و با حضور مسئولان استانی ۵۲ پروژه عمرانی در اشتهارد به بهره برداری می رسد.
ابوالفضل اینانلو به هفته دولت و برنامه های این هفته اشاره کرد و گفت: ارائه گزارش عملکرد شهرستان با افتتاح پروژه های شاخص در این ایام را شاهد خواهیم بود. وی با بیان اینکه در این ایام در مجموع ۵۲ پروژه عمرانی در سطح شهرستان اشتهارد با حضور مسئولان استانی به بهره برداری خواهد رسید، افزود: تعداد زیادی از پروژه های مذکور نظیر احداث و توسعه پارک همچنین اصلاح معابر و پیاده روها توسط شهرداری انجام شده است. فرماندار شهرستان اشتهارد در ادامه به اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده در این شهرستان، خاطرنشان کرد: در هفته دولت و آستانه آغاز سال تحصیلی جدید دو مدرسه به بهره برداری خواهد رسید. اینانلو با اعلام اینکه یک پروژه با اعتبار دولتی و مدرسه دیگر به همت خیرین احداث و به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: یکی از مدارس مذکور در بافت مسکن مهر شهرستان اشتهارد قرار دارد. وی ضمن ابراز اینکه افتتاح دو کارخانه در شهرک صنعتی اشتهارد از جمله مهم ترین اقدامات در دستور کار خواهد بود، گفت: پروژه آب شیرین کن اشتهارد در هفته دولت آماده بهره برداری نخواهد بود.
فرماندار شهرستان اشتهارد زمان بهره برداری از پروژه آب شیرین کن اشتهارد که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است را اواخر مهرماه سال جاری اعلام کرد و گفت: به احتمال زیاد این پروژه با سفر هیئت دولت و با حضور یکی از وزرا به بهره برداری برسد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود