28 مرداد 1395
شماره خبر: 168584

عده ای مغرضانه درصدد تخریب دستاوردهای دولت روحانی هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

عده ای مغرضانه درصدد تخریب دستاوردهای دولت روحانی هستند


فرماندارساوجبلاغ گفت: با وجود خدمات فراوان دولت در بخش های مختلف و تحولاتی که درسال های اخیر بسیارچشمگیر بوده، برخی افراد مغرض همچنان به انتقاد از این دولت مشغول بوده و درصدد تخریب عملکرد دولت دکتر روحانی هستند.
ابوالقاسم پالیزگیر در نشست رابطین فرهنگی ادارات شهرستان ساوجبلاغ، افزود:برخی موارد همچون حقوق های نجومی از زمان دولت های قبلی هم بود و برغم حمایت روسای دولت قبلی از این افراد، به سبک امروزی شاهد تبلیغات منفی در مقابل دولت وقت نبودیم ولی با توجه به اینکه دولت دکتر روحانی درحال برخورد قوی با دریافت کنندگان اینگونه حقوق ومزایا است باز هم برخی در پی بدنام کردن این دولت هستند. پالیزگیر خواستار اطلاع رسانی دقیق خدمات دولت تدبیر وامید درحوزه های مختلف توسط رابطین در ادارات برای آگاهی عموم مردم شد. مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری البرز هم در این نشست با بیان اینکه ما مدیون حضرت امام (ره) هستیم، گفت: امام(ره) با انقلاب خود برکات بیشماری را برای ملت ایران وحتی کشورهای منطقه به ارمغان آوردند که حجاب وعفاف عمومی در جامعه از مهمترین آنهاست.
خانم سرفرازی افزود: اگر در ادارات ما برای برخورد به موارد ومعضلات راهکارهای فرهنگی نداشته باشیم به مشکل بر خواهند خورد. سرفرازی گفت : همانطور که برای تولید مواد غذایی قاعده داریم باید برای فرهنگ جامعه نیز قاعده و قانون داشته باشیم. وی گفت : اگر فرهنگ جامعه قوی باشد رفاه و امنیت وآسایش به همراه خواهد داشت.وی صیانت از باورهای دینی را در ادارات خواستار شد وگفت:باورهای دینی همواره بصورت مکمل در انجام امورعمل می کنند وموجب تعالی امور خواهند شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود