28 مرداد 1395
شماره خبر: 168596

فعالیت مسئولان اجرایی برای کاندیداهای احتمالی تحت نظر است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

فعالیت مسئولان اجرایی برای کاندیداهای احتمالی تحت نظر است


رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات البرز گفت: ورود برخی از مسئولان اجرایی به عرصه انتخابات و فعالیت برای کاندیداهای احتمالی هیچ توجیه منطقی و قانونی ندارد و به شدت تحت نظر است.
حجت الاسلام محمدحسین روحی یزدی شامگاه چهارشنبه در جمع اعضای ستادی دفتر نظارت و بازرسی شهرستان اشتهارد اظهار کرد: همکاران نظارتی از هم اکنون باید خود را برای نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ آماده کنند و فعالیت های گوناگون را نظارت داشته باشند. وی در ادامه با تاکید بر اینکه برخی از عزل و نصب ها در استان رنگ و بوی انتخاباتی دارد، گفت: باید هوشیارانه این مهم رصد شود.
روحی یزدی اضافه کرد: کسانی که برای همیشه فرصت حضور در انتخابت را از دست داده اند در پی جوسازی علیه هیئت های نظارت هستند و با نسبت هایی که در شأن و منزلت آنان نیست قصد تشویش اذهان عمومی را دارند. رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان البرز با اشاره به اینکه امروزه شاهد هستیم که فتنه گران دیروز و صحنه گردانان امروز به راحتی دروغ گفته و جوسازی می کنند، گفت: قرار نیست شورای نگهبان و هیئت های نظارت تحت تأثیر این حاشیه سازی ها و شانتاژهای افراد قرار گیرد. وی با تاکید بر اینکه نباید از مواضع برحق و با صلابت عقب نشینی کرد، گفت: فتنه گران در پی این هستند با دروغ پردازی و شایعه پراکنی اعتماد عمومی جامعه را سست کنند اما مردم هوشیارند و برای افرادی که سوابق سیاه دارند جایگاه و اعتباری قائل نیستند. روحی یزدی تصریح کرد: ورود برخی از مسئولان اجرایی به عرصه انتخابات و فعالیت برای کاندیداهای احتمالی هیچ توجیح منطقی و قانونی ندارد و به شدت تحت نظر است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود