31 مرداد 1395
شماره خبر: 168708

فرماندار ساوجبلاغ: برخورد جدی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

فرماندار ساوجبلاغ: برخورد جدی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با تاکید بر اراده برای برخورد جدی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز، گفت: به محض مشاهده ساخت وساز غیرمجاز اعمال قانونی انجام خواهدگرفت.
ابوالقاسم پالیزگیر در نشست مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در این شهرستان، خواستار اعمال قانون گسترده ساخت وسازهای غیرمجاز درسطح شهرستان وارائه گزارش روزانه آن به فرمانداری شد.
وی خاطرنشان کرد: در ابتدای هرجلسه اقدامات دستگاه های متولی بررسی و نتایج آن استحصال خواهد شد تا با اطلاع رسانی مداوم اخطار وتهدیدی جدی برای عوامل غیرقانونی ساخت وسازهای غیرمجاز در شهرستان ساوجبلاغ باشد. پالیزگیر افزود: اکیپ های 10 نفره ای از نیروی انتظامی به صورت روزانه تا پایان آبان ماه، مامورین جهادکشاورزی را در ماموریت های مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز همراهی خواهند کرد تا با حدت و شدت مضاعفی با این معضل مقابله کنیم. وی همچنین خواستار تحویل زمین های داخل بافت روستاها به بنیادمسکن و در شهرها به راه وشهرسازی شد.فرماندارساوجبلاغ در ادامه گفت:به محض مشاهده هرگونه ساخت وسازغیرمجاز ومطابق قانون، شهرداران در شهرها، بخشداران در روستاها وجهادکشاورزی درخارج از بافت اقدامات پیشگیرانه واعمال قانون کنند. پیش از سخنان فرماندار، روسای ادارات عضو در این شورا گزارشات 4 ماهه خود را به ارائه کردند. درپایان ازتلاش های اعضای ستاد پیشگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز شهرستان ساوجبلاغ تقدیر شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود