1 شهریور 1395
شماره خبر: 168806

پزشکان واسطه ای برای انتقال الطاف الهی به بندگان می باشند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

پزشکان واسطه ای برای انتقال الطاف الهی به بندگان می باشند


عزیز اکبریان نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت حکیم، عارف و فیلسوف شهیر و نامدار ایرانی ابوعلی سینا که مزین به روز پزشک می باشد را به این قشر متعهد، متخصص و دلسوز تبریک گفت.
در پیام تبریک صادره از سوی ریاست کمیسیون صنایع و معادن مجلس دهم که امروز یکم شهریور 1395 همزمان با روز پزشک در اختیار رسانه های جمعی و گروهی قرار گرفت، آمده است:
«بسم الله الرحمن الرحیم»
پزشکی یکی از شغل های بسیار مقدس جامعه است
امام خمینی (ره)
امروز یکم شهریور ماه مصادف با سالروز ولادت حکیم، فیلسوف، عارف و اندیشمند ایرانی و اسلامی ابوعلی سینا است که بهانه ای نیکو برای تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات ارزشمند و دلسوزانه قشر متعهد و متخصص پزشکی می باشد و به راستی شمع وجود این عزیزان در راه خدمت بی منت به همنوعان خویش می سوزد. سلامتی و نشاط یکی از بهترین هدیه های خداوند متعال به بشریت است که پزشکان واسطه ای برای انتقال الطاف الهی به بندگان می باشند تا با دستان مهربان و نفس مسیحایی خود درد و رنج و آلام را از وجود بیماران زدوده و زندگی دوباره را به ایشان هدیه کنند. به واقع، پزشکان فرشتگان سپید پوشی هستند که با اتحاد، همدلی و همزبانی ستاره پرفروغ طب ایرانی را در سراسر جهان برافراشته نگه داشته اند و به ویژه در هشت سال دفاع مقدس زحمات و سختی های فراوانی را در مسیر دفاع و صیانت از این مرز و بوم متقبل گردیده اند که زبان از تقدیر و تشکر در برابر اقیانوس بیکران محبت و مهربانی این عزیزان عاجز و ناتوان است. پزشکان در افق نگاه مردم همواره از جایگاه و احترام ویژه ای برخوردار هستند که مترادف اخلاق، تعهد، انسانیت و نیکوکاری می باشند و جامعه اسلامی ایران در برهه های مختلف از خدمات بی بدیل و ارزشمند ایشان بهره جسته و به واسطه اقدامات و فعالیت های آنها، وضعیت سلامت، بهداشت، درمان و امنیت روانی روز به روز در حال بهبود است. امید است با همکاری دولت و مجلس شاهد تسری نگاه ویژه ای نسبت به مشکلات، مطالبات و دغدغه های قشر خدوم پزشکی باشیم و با تجلیل و تکریم شأن و جایگاه واقعی و رفیع این عزیزان، بتوانیم آنگونه که شایسته است و در ورطه اقدام و عمل قدردان کوشش های خستگی ناپذیر مردان و زنان سپیدپوش و شریف جامعه باشیم؛ آنان که در معرض انواع سختی و فشارهای کاری قرار دارند اما از هیچ تلاشی برای بهبود بیماران و تسری نعمت الهی سلامت در جامعه فروگذار نمی کنند. اینجانب عزیز اکبریان نماینده مردم شریف حوزه های انتخابیه کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی روز پزشک را به تمام پزشکان فاضل، متعهد و بزرگوار تبريک و تهنيت گفته، برای همه آنان از درگاه حضرت احديت آرزوی سلامتی و توفيق خدمت به مردم خواستارم.
عزیز اکبریان
نماینده مردم شریف کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی
یکم شهریور 1395»

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود