2 شهریور 1395
شماره خبر: 168880

بهره برداری از 7 طرح عمرانی چهارباغ در نخستین روز از هفته دولت

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بهره برداری از 7 طرح عمرانی چهارباغ در نخستین روز از هفته دولت


7 طرح عمرانی روز سه شنبه در نخستین روز از هفته دولت 7با حضور مسئولان شهرستان ساوجبلاغ در بخش چهارباغ به بهره برداری رسید.
این طرح ها با حضور فرماندار ساوجبلاغ، امام جمعه بخش چهارباغ، مدیران ادارات و نهادها به بهره برداری رسید. بخشدار چهارباغ گفت: با بهره برداری از این طرح ها بیش از 50 هزارنفر از اهالی این بخش از خدمات آن بهره مند خواهند شد. محمدرضا شعبانی افزود: برای اجرای این طرح ها اعتباری بالغ بر48 میلیارد و 960 میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری ها و بخش خصوصی هزینه شده است.
وی گفت: این طرح ها در روستای عرب آبادخسروی، ملک آباد، سنقرآباد، طاووسیه، اغلان تپه، اسماعیل آباد شورقلعه پایین ، اقدسیه اجراشده است. شعبانی گفت : از 7 طرح عمرانی 3 طرح توسط بخش خصوصی شامل احداث گلخانه ، درمانگاه ، پرورش ماهیان سردآبی و 3 طرح دیگر توسط دهیاری ها شامل زیرسازی آسفالت و تقاطع میادین روستایی و یک طرح ساخت مسجد با مشارکت بنیاد برکت وخیرین است. بخشدار چهارباغ ضمن قدردانی از بخش خصوصی، احداث اولین و مجهزترین درمانگاه در منطقه شهری ملک آباد را گامی مهم در جهت سلامت مردم این منطقه دانست. وی گفت : این مجموعه به مساحت 800 متر مکعب توسط بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر15 میلیارد ریال شامل بخش های زنان و زایمان، ترک اعتیاد، دندانپزشکی و جراحی داخلی می است که به صورت 24 ساعته ارائه خدمات خواهد داد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود