4 شهریور 1395
شماره خبر: 168981

منافع ملی نباید فدای نگاه های گروهی شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

منافع ملی نباید فدای نگاه های گروهی شود


استاندار البرز با بیان اینکه منافع ملی نباید فدای جریان های گروهی شود،تصریح کرد:شهدای دولت نیز در مسیر حفظ آرمان های انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند.
سیدحمیدطهائی درآیین"سومین اختتامیه جشنواره مطبوعات و رسانه های استان البرز" که با حضور مدیر کل مطبوعاتی وزیر ارشاد و جمعی از مسولان استان در سالن همایش های استاد سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد،ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت:شهدای دولت برای آگاهی جامعه و روشنگری و ارتقا فرهنگی و سیاسی به شهادت رسیدند. طهائی با عنوان اینکه شهدای دولت آرمان های انقلاب اسلامی را به راحتی نادیده نگرفتندتصریح کرد: این شهدا با حفظ رسالت خود استوار و محکم زیر شکنجه ها و زندان های مخوف و محرومیت های اجتماعی کوتاه نیامدند. طهائی با اشاره وجه اشتراک رسالت جامعه رسانه ای در پیروی از راه این شهدای گرانقدر خاطر نشان کرد: این قشر باید پیام روشنگری داشته باشند،آگاهی بخشی قلم شما رسالت خطیری دارد که نباید آن را ارزان فروخت. استاندار البرز در ادامه بیان کرد:این هفته فرصتی است تا پیام دولت مظلوم را به گوش جامعه برسانید. وی افزود:خدمتگزاران دولت آنچه در توان دارند در طبق اخلاص قرار داده اند چرا که باید پاسخگو باشند و هیچ جامعه ای هم بی عیب و نقص نیست اما شرایط طوری دیگر نشان داده می شود. طهائی ادامه داد: دکتر روحانی شرایط جامعه جهانی را که علیه کشورمان متحد شده بودند تغییر دادند. استاندار البرز گفت: در بهبود فضای داخلی و خارجی کشور سران قوا متحد شده و حول محور مقام معظم رهبری بسیج اقتصاد مقاومتی را به راه انداختند. وی افزود: دولت شرایط امید بخشی را ایجاد کرده است و امروز در استان شاهد هستیم واحد های تولیدی که بیش از 15 سال تعطیل شده بود به چرخه تولید بازگشته است. استاندار البرز با اشاره به برخی انتقادات نیز تصریح کرد: منافع ملی نباید فدای منافع جریان های گروهی شود.
وی افزود: امروز نگاه دنیا به ایران تغییر کرده است و شاهد استقبال سرمایه گذاران هستیم.طهائی گفت: طی مذاکره اخیر با هیاتی از کشور چین شاهد ایجاد هاب غرب و شرق آسیا در استان خواهیم بود و فرصت های سرمایه گذاری،ظرفیت های ارزشمندی است که باید از آن بهره مند شویم. گفتنی است، سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان البرز به همت خانه مطبوعات استان و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و استانداری البرز تدارک دیده شده بود. در پایان این مراسم آثار برگزیده این جشنواره معرفی شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود