4 شهریور 1395
شماره خبر: 168986

آمارها از رشد قابل توجه اشتغال حکایت دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

آمارها از رشد قابل توجه اشتغال حکایت دارد


فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به جوسازی ها علیه دولت درباره تعطیلی واحدهای دولتی، گفت: آمار اعلامی تامین اجتماعی نشان دهنده رشد آمار بیمه اجباری و اصلی بوده که معنی آن رشد اشتغال در دولت یازدهم است.
ابوالقاسم پالیزگیر با اشاره به تلاش های دولت برای رفع مشکلات، تصریح کرد: ماموریت اصلی سازمان تامین اجتماعی، پوشش بیمه ای کارگران و صیانت از حقوق بیمه ای و منافع بیمه شدگان برای رشد تولید و اقتصاد کشور است. وی گفت: دولت با تمام توان و با اجرای اقتصاد مقاومتی درجهت رفع مشکلات تلاش می کند و همه باید به دولت کمک کنیم تا شاهد رونق و شکوفایی اقتصادی کشور باشیم.
پالیزگیر با تاکید بر اینکه هر گونه نقدی باید همراه با ارائه راهکار و پیشنهاد باشد، گفت: در خرداد ماه سال جاری 62 هزار و 826 نفر بیمه شده اصلی اعم از اجباری، ساختمانی، قالی بافی رانندگان، مشاغل آزاد و اختیاری در شهرستان ساوجبلاغ بوده است. پالیزگیرخاطر نشان کرد: تعداد یکهزار و 128نفر نیز مقرری بیکاری دریافت می کنند. 9 هزار و 21 نفر نیز جزء آمار مستمری بگیران در تامین اجتماعی شعبه هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ هستند. فرماندار ساوجبلاغ همچنین گفت که سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگ ترین سازمان بیمه گر اجتماعی کشور، بر اساس قانون، وظیفه اجرا، تعمیم و گسترش بیمه های اجتماعی را بر عهده دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود