6 شهریور 1395
شماره خبر: 169133

بهره برداری از طرح های عمرانی ساوجبلاغ در پنجمین روز هفته دولت

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بهره برداری از طرح های عمرانی ساوجبلاغ در پنجمین روز هفته دولت


مسئولان شهرستان ساوجبلاغ در پنجمین روز از هفته دولت با ادای احترام به مقام شامخ شهدای بخش مرکزی، چند طرح عمرانی این شهرستان را نیز افتتاح کردند.
بخشدار بخش مرکزی ساوجبلاغ با گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: در پنجمین روز از هفته دولت 10 طرح عمرانی، خدماتی و بهداشتی قابل افتتاح بود که 4 پروژه به صورت نمادین به بهره برداری رسید.
حمیدرضا خدابخش گفت : برای این پروژه ها اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال هزینه شده است که به 20 هزار نفر خدمات ارائه خواهد کرد. وی گفت : اجرای رمپ ضلع جنوبی آزاد راه کرج - قزوین به روستای حسین آبادکوشک زر و شهرک ینگی امام با اعتباری بالغ بر7 میلیارد و 500میلیون تومان، آسفالت جاده سفیدارک به طول 4 کیلومتر با اعتبار 7 میلیارد وپانصد میلیون ریال که آخرین روستای بهرمند شده از جاده دسترسی آسفالت است و افتتاح خانه بهداشت روستای عرب آباد کوه که یک میلیاردو 700 میلیون تومان برای ساخت و تجهیز وراه اندازی این مرکز هزینه شده، از پروژه های امروز بود که به بهره برداری رسید.
خدابخش تصریح کرد: از دیگر پروژه های امروز راه اندازی دومین مجموعه آبرسانی روستای خور بود که با افتتاح آن تاحدودی کمبود آب این روستا برطرف خواهد شد. دیدار وگفتگو با مردم روستای هیو و بازدید از خانواده معظم شهدا بخش پایانی برنامه پنجمین روز از گرامیداشت هفته دولت در شهرستان ساوجبلاغ بود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود