21 آبان 1395
شماره خبر: 169600

استقبال با شکوه از کاروان تدبیر و امید با نگاه ملی

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

استقبال با شکوه از کاروان تدبیر و امید با نگاه ملی


نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین شاخص پشتوانه ای ملت ایران از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت وحدت و همدلی است، لذا استقبال با شکوه از کاروان دولت تدبیر و امید در استان سرافراز البرز نیاز به نگاه ملی و فرا ملی دارد.
محمد جواد کولیوند افزود: وحدت، همدلی و انسجام ملت ایران در دنیا زبانزد است، زیرا همه به این مهم واقف هستند که یکی از رمزهای پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران را همین شاخص ارزشمند تشکیل می دهد. وی اظهارکرد: استان البرز که به تعبیر رهبرمعظم انقلاب ایران کوچک لقب گرفته در سفر کاروان دولت تدبیر و امید باید جلوه ای از وحدت و همبستگی ملت ایران را به نمایش درآورد.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران میراث دار فرهنگ ایثار و شهادت است خاطرنشان شد: در این سفر مهم دولت همه چشم های بدخواهان انقلاب و نظام به چگونگی حضور مردم در این سفر رسمی کشوری دوخته شده است پس در این روزها البرز بیش از هر زمان دیگری به موج وحدت آفرینی نیاز دارد.باید به مسائل با نگاه ملی توجه کرد. نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این روزها البرزنشینان از جمله فعالان گروه ها و جناح های مختلف سیاسی باید به سمت و سویی حرکت کنند که فضای سیاسی - اجتماعی این استان سرشار از آرامش و موج وحدت آفرینی باشد چون یکی از وظایف اصلی هر ایرانی در برابر خون پاک شهدا ، امام راحل و ولایت فقیه را تلاش در حفظ وحدت جامعه تشکیل می دهد. کولیوند گفت: به سفر های استانی دولت ها نیاید نگاهی تک بعدی با تقسیم بندی جناحی - سیاسی داشت بلکه به این سفرها باید با نگاهی ملی و فرا ملی توجه کرد. وی در ادامه به ایثار شهدا و بیمه کردن انقلاب و میهن اسلامی ایران در برابر توطئه های دشمنان پرداخت و یادآورشد: دشمن لحظه به لحظه وضعیت سیاسی و مشارکت جویی ملت ایران را در فعالیت های مختلف رصد می کند تا با دیدن کوچکترین نقطه ضعفی به وحدت و همبستگی ملت ایران خدشه وارد کند. این نماینده مردم گفت: ایران اسلامی در جهان به الگوی مقاومت و ایثار در برابر قدرت طلبان دنیا تبدیل شده است که این جایگاه و اقتدار در سایه وحدت و فرمانبری ملت ایران از ولایت فقیه حاصل شده است. کولیوند در ادامه سخنانش به نقش و تاثیرگذاری ایران در معادلات سیاسی و تصمیم گیری های منطقه ای و جهانی اشاره و اظهار کرد: امروز روزی است که دنیا ایران را یک کشور قدرتمند سیاسی می شناسد لذا در برنامه های ملی ایران به دنبال این است که ببینند مشارکت جویی مردم چگونه است. وی تاکید کرد: در آخرین سفر ریاست جمهوری مردم انقلابی البرز با هر دیدگاه و نگرش سیاسی و به رغم همه مشکلات بار دیگر همایش وحدت و همدلی ملت ایران را در این استان به نمایش می گذارند تا بار دیگر با حضورشان دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام کنند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود